Kasp0me Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Kan være noe så enkelt som en soppinfeksjon. Men for å være ærlig så synnes jeg det var du som dummet deg ut på den siste festen, du stod faktisk og lo av utroskapen til dama di og at eksen hennes ikke "fikk seg noe" akkurat den kvelden. Noen jævler kan finne på å minne deg på at "den som ler sist, ler best..." Så anbefaler å ta det lugnt og ta dag for dag, stol gjerne på dama di, men ikke vær helt naiv heller og jobb med følelsene dine sånn at du kan komme deg bort fra dama om hun dummer seg ut igjen. Blir vel litt feil at jeg lo av han fordi han ikke "fikk seg noe". Mer det at dama å han har prata sammen om at dem aldri skal ha noe med hverandre å gjøre mer, så kommer han? Da driter han seg ut. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Ja, lol han lizm. Pulte damen din og sist hun var full ville hun ikke pule han igjen. 2 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 LOL, ja, egg on his face! Lenke til kommentar
Kosedyret Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Alvorlig talt, hør nå litt her. For å være helt ærlig, hvis du går lenge nok å gnager på damen din er det hun som kommer til å droppe deg, og ikke motsatt. Hvis du liker henne så mye som du sier, synes jeg du absolutt burde gi henne en sjanse til, og ultimatumet burde ikke være at hun ikke skal ha lov til å se / snakke med han igjen. For alt du vet er det mulig at de snakket om noe som ikke var helt gjort opp for lenge siden, eller at de fortsatt er gode venner som er fint mulig selv om begge partene avgjør at et forhold ikke fungerer helt. I beruset tilstand er det mye som kan skje, og så vidt jeg kan lese burde kanskje du heller vært litt mer frempå for å passe på at damen vil bruke mer tid sammen med deg, enn å stå å prate med eksen, men man må jo nesten heller ikke bli så paranoid at man tror at alt eksen prater om når hun ikke prater med deg er en 'konspirasjon' mot deg. Ro deg ned mann og tenkt deg litt om. Hvis du liker henne godt forklarer du enkelt å greit bare at du ble litt redd for at du holdt på å miste henne, og at det var den eneste grunnen til at du reagerte som du reagerte, og ting ordner seg opp. Hvis hun ikke husker noe, så ville jeg kanskje heller sagt at hun burde være litt mer forsiktig på fylla. Var ikke meningen å grille deg, men jeg har møtt på denne samtalen her så mange ganger nå, at jeg bare sier alt rett som jeg mener det. Håper ting fikser seg mellom deg og damen! Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Jeg slo opp jeg. Hu fikk meg utestengt fra en klubb fordi hu følte seg trua av meg, noe hu ikke klarer å stå for nå. Hu har ingen grunn til å føle seg trua, har aldri rørt hu eller noe som helst. Så satt ned fingern nå. Gidder ikke den tispa der lenger. Føles uansett helt fortreffelig nå! Skulle dumpa hu for lenge sia.. 6 Lenke til kommentar
DMN Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 What a f.ing shock. Dama di gir deg klamydia og du beholder hun, dama di får deg hivd ut av en klubb og du dumper hun.. ... .. . 1 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 hehe var ikke klamydia urinveisinfeksjon kjærlighet gjør enn blind. Noe jeg ser veldig tydelig nå... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Noe sier meg at trådstarter kommer til å gå krypende tilbake og spørre om tilgivelse om ikke så lenge. Når utroskap, kjønnssykdommer og utallige løgner ikke er nok til å slå opp, så vet jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Tro meg, sitter igjen med et bilde som jeg aldri vil tilbake til. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Kan du ikke sette tråden til løst nå? :evilgrin Men seriøst, ser du tok rådet og jobbet med følelsene dine, bra jobba! Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Ja, håper kjærligheten kommer tilbake i en mer positiv retning setter tråden som "løst" hehe. Så blir du fornøyd tenker jeg Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Bra for deg. Da slipper du mer tull med hu der. Hva var det vi sa ?? Neida ikke alltid lett med Love. "Morsomt" at du følger opp denne tråden såpass ærilg. Få som ville fortalt om utfallet når det ble som det ble. Bedre lykke til neste gang. Tips : Ikke vær desperat. Desperat og mistenksom kan fort bli kalt truende når hu ikke fikk være i fred på den klubben og drive med det hun ville. Skulle hun få seg et ligg med en annen den kvelden måtte jo du bli kastet ut. Stakkars kar som ender opp med hu. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det var da inderlig godt, får håpe Blåbær tar sykelig feil! Min erfaring er at viss du er såpass good guy, så kommer hun krypende tilbake, bare ikke ta henne imot Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Bra for deg. Da slipper du mer tull med hu der. Hva var det vi sa ?? Neida ikke alltid lett med Love. "Morsomt" at du følger opp denne tråden såpass ærilg. Få som ville fortalt om utfallet når det ble som det ble. Bedre lykke til neste gang. Tips : Ikke vær desperat. Desperat og mistenksom kan fort bli kalt truende når hu ikke fikk være i fred på den klubben og drive med det hun ville. Skulle hun få seg et ligg med en annen den kvelden måtte jo du bli kastet ut. Stakkars kar som ender opp med hu. Love can be the best, love can be the worst. I dette tilfelle vet vel alle som har lest at det er av den ille sorten. Man lærer av sine feil, noe jeg har gjort nå. brent meg godt på komfyren nå ja. Var jo ikke desperat, var bare vanlig støttende som alltid, men ja. Noen "forandrer" seg i fylla, andre ikke. Følge opp tråden er jo "gøy" det. Når jeg har sagt såpass masse så får jeg jo si resten å da Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Etter man er ute av et forferdelig forhold føler man seg som et nytt menneske, lykke til videre og husk erfaringen du fikk av dette Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Takk Sebbe I will Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Det gikk vel som det måtte gå det der.. Lykke til videre, livet blir nok bedre uten slike "damer".. må jo bruke anførselstegn, da det mest naturlige ordet å bruke ville vært litt mer negativt ladet. Endret 2. september 2010 av Ideal Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Vent, var hun ordentlig utro? Altså som i å ha sex med en annen? Hvis ikke var jo dette bare noe piss? Alle forhold møter på slike "problemer", det er en del av naturen av å være sammen med noen det. Alle kan blemme på sånt, bare de ikke drar det for langt. Da er det spikeren i kista. Men litt klining i et svært beruset øyeblikk trenger ikke å bety noe galt. Jeg opplevde dette med min nylige eks da vi var 17 år. Faktisk viste det seg at jeg også hadde klina med noen på en bålfest, som jeg seriøst ikke husker NOE av. Så jeg ble faktisk dritsjokkert da jeg fant det ut noen år etter. Og eksen visste det da faktisk Men uansett, hun var dritings og kom til å røre lepper med en kompis av meg. Begge ble jo helt fra seg, ihvertfall jeg! Det var verdens undergang! Men nå, etter 7 år slo vi opp av helt andre grunner. Nemlig hennes legning Vi har det fortsatt helt knall og snakker sammen hele tida om alt mulig. Men denne saken tidligere var bare en piss i havet. Spilte ingen rolle overhodet og cluet med å klare å få til langvarige forhold er å være tolmodig og ha slakke tøyler, samtidig som man fører den andre i den retningen man føler er riktig. Man eier ikke den andre personen, man skal ikke kontrollere den andre. Det blir feil. Da jeg og exen var på fester så var vi aldri sammen. Hvorfor skulle vi det?? Vi er jo sammen hele tiden hjemme! Nei, på fest skulle vi prate med andre folk, ikke sitte oppi hverandre og kline! Saken er at i et forhold som varer lenge møter man på alle disse problemene før eller siden. Man må bare møte dem og finne ut om vedkommende er en person du liker å tilbringe tiden sammen med. Føle seg avslappet rundt. Er det det så er det alene en grunn til å være sammen. Man utvikler etterhvert et forhold hvor det er snakk om symbiose. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Han ble behandlet som dritt ikke noe mer å diskutere. Han gjorde absolutt alt riktig (kunne ha blitt gjort tidligere). Og Kenny: Hun sa først hun ikke husket noe, deretter husket hun at de sov sammen uten klær, etterhvert husket hun at de hadde sex. *sukk* 1 Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Aha, da blir saken en annen. Det er ikke akseptabelt selvfølgelig! Men hadde det vært litt småklining så er det noe som må kunne tilgives mener jeg. Mye som kan skje på fylla i et idiotisk øyeblikk. Men sex er noe jeg føler man har såpass kontroll over at man ikke bare gjør sånn uten videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå