Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama var utro mot meg.

Anbefalte innlegg

Jeg holder en knapp på at noe lignende skjer om noen måneder eller år.

Tar neppe så lang tid engang..

Kan ikke være greit å bo på et lite sted ute i bygdeperiferien, og være sammen med ei dame som alle vet er utro.

Dama drømer vel om en som ikke er en "nitrist black metal loser" som kan komme og ta henne vekk til et bedre liv enn det hun har i det kulturelle vakuum ute på bygda.

Eneste spenningen hun har i hverdagen er når hun kan knulle en annen fyr.

"nitrist black metal loser"? Wahahaha dagens latter, skjekk ut facebooken min å bli overraska. Burn. Dine innlegg er jo mer festlige en krenkende. Keep it up! Trenger noe å le av i "triste" stunder som dette :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg holder en knapp på at noe lignende skjer om noen måneder eller år.

Vi får se på den.. Hu er en helt annen person mot meg nå en det hu var da. Ikke for å beskytte utroskap på noen måte, men hvorfor skal det skje igjen når hu hovedsakelig ikke skulle gjøre noe? Hu kjente jo fyren, første seriøse forholdet hennes, nå har hu ikke kontakt med han lenger. Hu har heller nesten ingen guttevenner, og de få hu har prater hu såvidt med, det vet jeg for hu er såpass åpen på alt med tanke på medier, samtaler etc.

Det er jeg tilbake, før var hu care om en jente likte meg. Nå er hu så blå på meg at jeg såvidt får gjøre noe selv (liker det).

Lenke til kommentar

Ja, det er nok ingen tvil om at du har full kontroll over dette.

Du har nok ingenting å frykte i fremtiden. Dama di er perfekt, og en prinsesse det er verdt å ta vare på.

Dette var nok bare et hendelig uhell.

Viktig å tenke sånn hvertfall, skal ting noensinne bli bra etter at dritt skjer, så må man tenke positivt. Sant?

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk også endra mening utover i tråden.

Tviler sterkt på at hu kommer til å gjøre noe så forferdelig igjen. Var bare et engangstilfelle og nå kan du stole 100% på henne.

Virker jo også som at hu bryr seg mer om deg, siden hu blir sjalu av at andre jenter liker deg.

Ta godt vare på henne, shit happens!

[/i]

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk også endra mening utover i tråden.

Tviler sterkt på at hu kommer til å gjøre noe så forferdelig igjen. Var bare et engangstilfelle og nå kan du stole 100% på henne.

Virker jo også som at hu bryr seg mer om deg, siden hu blir sjalu av at andre jenter liker deg.

Ta godt vare på henne, shit happens!

[/i]

Det er det som har fått meg til å "snu" korta for forholdet, til hu var utro virka det nermest som om hu ga blanke i meg, til jeg slo opp da hu var utro. Tror kanskje hu fikk opp øynene sine da, hva hu faktisk mista. For jeg er jo som sagt gal etter hu, så vi har masse kontakt. Da det ble stille, kanskje hu forsto? Vet da søren jeg, men ting er mye bedre en det det noen gang var da.

Skal ta vare på henne som godt jeg kan :)

Lenke til kommentar

[/i(roni)]

Whatever, trudde det var en smiley som ikke funka som den skulle.

Jeg er kjempe glad for at ting er blitt bedre mellom dere to, men nå må du ikke svelge flere kameler. Gjentakelse og løgner må være helt uaktuelt.

Har sagt det klart til hu også, once more. Never again.

Lenke til kommentar

Hvordan går det med klamydiaen da, begynt å spise antibiotika?

Nei tok urinprøve på tirsdagen som var. Prøva ble sendt til et labratorium ca midt i norge.. så får svar til uka tenker jeg. Vet jo ikke sikkert om det er klamydia, men legen trodde det.

Lenke til kommentar

Hva om hun reiser på ferie aleine eller noe, til et sted du ikke har noe kontroll i det hele tatt?

Er du virkelig sikker på at hun ikke kan gjøre noe slikt om sjansen byr seg og uten at du kommer til å få vite noe som helst?

Hun er nok glad i deg, men at kjærligheten gjør en blind er vel noe som kan stemme ganske godt i den situasjonen her. Har vært der sjæl, så vet at det føles ut som alle vi andre er dumme som ikke "forstår" hvordan hun har forandret seg osv.

Lenke til kommentar

Hadde nok dumpa hun (enda jeg liker gutter da). Hvis sånt har skjedd en gang er det veldig vanskelig å få det forholdet på beina igjen. Og mest sansynelig ville du nok alltid å vært mistenksom/usikker/nervøs hver gang du så henne snakke med en fremmed mann eller hver gang hun sier hun skal ut med noen venniner.

Er ikke morro å ha sånne minner meg seg i bakhodet i all fremtid...

Men... jeg er jo en veldig følsom person også da :ph34r:

Endret av RedEye2058
Lenke til kommentar

Hva om hun reiser på ferie aleine eller noe, til et sted du ikke har noe kontroll i det hele tatt?

Er du virkelig sikker på at hun ikke kan gjøre noe slikt om sjansen byr seg og uten at du kommer til å få vite noe som helst?

Hun er nok glad i deg, men at kjærligheten gjør en blind er vel noe som kan stemme ganske godt i den situasjonen her. Har vært der sjæl, så vet at det føles ut som alle vi andre er dumme som ikke "forstår" hvordan hun har forandret seg osv.

Hu gjorde det med eksen. Hu har aldri vært utro før. Hu har hatt sex med mindre en det du kan telle på 1 hånd. Blyg som få å tror neppe personligheta hennes passer til kriteriet å være utro 1 gang, alltid utro.

Forstår godt at dere står på standardsia når det gjelder utroskap og måten å takle det på. Hu tenker ikke sex, det som har overrasket meg i senere tid.

Hadde nok dumpa hun (enda jeg liker gutter da). Hvis sånt har skjedd en gang er det veldig vanskelig å få det forholdet på beina igjen. Og mest sansynelig ville du nok alltid å vært mistenksom/usikker/nervøs hver gang du så henne snakke med en fremmed mann eller hver gang hun sier hun skal ut med noen venniner.

Er ikke morro å ha sånne minner meg seg i bakhodet i all fremtid...

Men... jeg er jo en veldig følsom person også da :ph34r:

Hu snakker med menn, ja. Men det er som regel bare folk jeg kjenner for vi har samme venneomkrets

Lenke til kommentar

Da skal jeg fortelle om festen som var i helga. Den gikk kjempebra, enda hu var så full at hu ikke klarte å stå på bena! Møtte eksen hennes å u overså han blankt, så det stygge trynet hans bare ble deppa med en gang. Pekte på han å lo.

Da skulle han plutselig banke meg da, men har en litt større og eldre vennegjeng som stoppet det ganske brått. Ingen slåsskamp, men heller en koselig lokalfest sammen med kjæresten sin. Hu var med meg hele tia, viste masse kjærlighet. Noe det var knapt om på den festen utroskapet skjedde.

Hu har forandret seg til det bedre!

Lenke til kommentar

Ja, dette høres storveis ut!

Forhåpentligvis blir det barn snart, når de har blitt kvitt klamydiaen.

Kvinner kan jo bli sterile av klamydia, men pytt pytt, det var jo bare denne ene gangen, hun trenger jo ikke å få det igjen, nå som hun ikke er utro mer.

Gratulerer med bryllupsplanene!

Lenke til kommentar

Kan være noe så enkelt som en soppinfeksjon.

Men for å være ærlig så synnes jeg det var du som dummet deg ut på den siste festen, du stod faktisk og lo av utroskapen til dama di og at eksen hennes ikke "fikk seg noe" akkurat den kvelden.

Noen jævler kan finne på å minne deg på at "den som ler sist, ler best..."

Så anbefaler å ta det lugnt og ta dag for dag, stol gjerne på dama di, men ikke vær helt naiv heller og jobb med følelsene dine sånn at du kan komme deg bort fra dama om hun dummer seg ut igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...