fnats Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ei vennine har begynt å vise interesse for meg på mange forskjellige måter. Dama er blåsjalu (jeg forteller hu jo alt som skjer). Hu fordrar det, noe jeg synes er ekstremt bra. Godt at hu også faktisk reagerer på det. Ironi much? Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Ei vennine har begynt å vise interesse for meg på mange forskjellige måter. Dama er blåsjalu (jeg forteller hu jo alt som skjer). Hu fordrar det, noe jeg synes er ekstremt bra. Godt at hu også faktisk reagerer på det. Ironi much? Det kapittelet er avslutta for lengst, jeg har ikke noe med hu å gjøre på noen måter. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Nei, altså nå sier hu til meg at dem faktisk har gjort det.. Men,men bra hu sier det nå da. HAHAHAHAHAAHAA! Jeg kan jo ikke annet enn å flire av det hele. Du synes vel det er helt ok? Da er det jo bare å klippe av seg ballene og legge de i håndveska hennes. For Cojones har du ikke. Kanskje jeg også skulle knulle dama di, det er jo tydeligvis helt greit for deg.. Endret 9. august 2010 av Ideal 5 Lenke til kommentar
Gjest gjestje Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Synes bare det er teit av deg å legge ut så mye informasjon om kjæresten din, og samtidlig skrike ut at hun har vært utro! Vet hun forresten om denne syte tråden din? Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Synes bare det er teit av deg å legge ut så mye informasjon om kjæresten din, og samtidlig skrike ut at hun har vært utro! Vet hun forresten om denne syte tråden din? Ja det gjør hu, sytetråd? Får du ærlig talt gi deg. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Nei, altså nå sier hu til meg at dem faktisk har gjort det.. Men,men bra hu sier det nå da. HAHAHAHAHAAHAA! Jeg kan jo ikke annet enn å flire av det hele. Du synes vel det er helt ok? Da er det jo bare å klippe av seg ballene og legge de i håndveska hennes. For Cojones har du ikke. Kanskje jeg også skulle knulle dama di, det er jo tydeligvis helt greit for deg.. Ok? Langt ifra. Bra du holder deg til tema, viser bare hvor voksen du er. Personangrep er nok din sterke side, synd du ikke får respekt av det da Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 HAHAHAHAHAAHAA! Jeg kan jo ikke annet enn å flire av det hele. Du synes vel det er helt ok? Da er det jo bare å klippe av seg ballene og legge de i håndveska hennes. For Cojones har du ikke. Kanskje jeg også skulle knulle dama di, det er jo tydeligvis helt greit for deg.. Skulle ønske jeg var like kul som deg, tøffen. 2 Lenke til kommentar
Gjest Ella8PV Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 LoooL! Dette har gått bra av skaftet nå.. =) Nå har jeg faktisk lest hele tråden, og var enig med TS ifra første stund.. Men fra Klamydia snakket og uttover mot slutten.. Så skjønner jeg FAEN ikke hvorfor du forsatt vil ha hun? Det kommer jo bare mer og mer dritt, jo mer og mer du graver.. Greit, kjærlighetsorg er kjipt og tungt, men også en del av livet og noe du alltid må ta høyde for om du skal entre et forhold også! Om du er smart, så dumper du hun. Det vil bli noe du aldri vil angre på når du blir eldre. :-) 2 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Dama lyver til deg, dama har pult sitt ex (men dette er greit fordi hun ikke hadde så sterke følelser for deg da, jesus.. ), hun har kanskje gitt deg klamydia! Herregud mann! Jeg var sammen med en dame som ikke gjorde noe av dette, allikevel angrer jeg sterkt på at jeg ikke dumpet henne tidligere. Du graver din egen grav, dump henne og finn deg et herlig kvinnfolk istedet for ei hore. Endret 11. august 2010 av Sebbe 6 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Er så lett for utenforstående å mene at jeg er svak, tøffel etc. Men hadde dere vært like forelska som det jeg er nå, så hadde dere kanskje forstått. Jeg er "glad" hu gjorde det så tidlig i forholdet, hadde hu gjort det nå hadde det såra meg mer da jeg har fått mer følelser for henne nå en tidligere. Virker også som hu har fått mer følelser for meg som nevnt tidligere. Skrev først og fremst denne posten for å få litt innputs feedback av diverse, der flesteparten reflekterer mest over "standardprosedyra" dump kjerringa! Men det har liksom ikke falt meg helt inn. Det er ikke greit for meg at hu var utro. Det ble konsekvenser for hu, for at jeg skal kunne få tilbake tillit. Det er ikke en enkel jobb og det har hu fått merke ganske godt. Hu jobber hardt for dette og det liker jeg. Viser jo bare at hu faktisk vil dette. Trangsynte kommentarer som at jeg burde gå å henge meg, at det er min skyld hu var utro etc. kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Jo mer saklig du er jo mye bedre er det å svare.. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg er av personen som hadde dumpa. Derimot har jeg fulgt tråden og jeg har forstått deg til det punktet der hun gikk fra at hun ikke visste hun hadde sex til hun måtte innrømme det pga klamydia. Den løgnen tok kaka for min del som sier dump i mitt hode 3 Lenke til kommentar
DMN Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Er så lett for utenforstående å mene at jeg er svak, tøffel etc. Men hadde dere vært like forelska som det jeg er nå, så hadde dere kanskje forstått. Jeg er "glad" hu gjorde det så tidlig i forholdet, hadde hu gjort det nå hadde det såra meg mer da jeg har fått mer følelser for henne nå en tidligere. Virker også som hu har fått mer følelser for meg som nevnt tidligere. Skrev først og fremst denne posten for å få litt innputs feedback av diverse, der flesteparten reflekterer mest over "standardprosedyra" dump kjerringa! Men det har liksom ikke falt meg helt inn. Det er ikke greit for meg at hu var utro. Det ble konsekvenser for hu, for at jeg skal kunne få tilbake tillit. Det er ikke en enkel jobb og det har hu fått merke ganske godt. Hu jobber hardt for dette og det liker jeg. Viser jo bare at hu faktisk vil dette. Trangsynte kommentarer som at jeg burde gå å henge meg, at det er min skyld hu var utro etc. kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Jo mer saklig du er jo mye bedre er det å svare.. Selvfølgelig jobber hun for tilliten din nå, uansett om hun har vært utro eller ikke så er hun jo glad i deg, og vil mest sannsynlig ikke miste deg. Men spør deg selv, hva skjer når tilliten er tilbake fra din side (hvis den noensinne kommer til å komme tilbake)? Kommer alt til å bli herlig og dere får et stabilt forhold? På tross av at hun faktisk kanskje har gitt deg klamydia? Hadde jeg gått gjennom det du har nå, og alikevel fortsatt med jenta, så hadde jeg ikke stolt på hun et sekund hvis hun hadde vært alene med en gutt. Vil du være den paranoide sjalu typen som alltid må ha et øye over hun, uansett hvor og hva hun gjør? Du sier også du har fri tilgang på alt av hennes private kommunikasjonsaker. Hvor lang tid tror du det tar før hun blir dritlei av det? Alle mennesker trenger egne private rom i forhold, og jeg har en liten anelse at det rommet kommer til å være usannsynlig lite for henne i årene fremover. Og vil forholdet fungere da? Lenke til kommentar
Filosofi Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hei. For en måned siden var det en grendefest borti her jeg bor. Der bor også eksen til dama. Vi festa og hu sa alltid at hu måtte på do. Venta på at døra skulle åpne seg, så gikk hu ut med en vennine, så kikka jeg ut vinduet og der sto hu å prata med eksen. Jeg gikk bort, ingenting feil i å høre på etc. Dem brydde seg ikke. Det skjedde flere ganger på kvelden. Hu sa aldri at hu skulle prate med han, men jeg "ferska" dem alltid pratende sammen. Ble mer å mer irritert å sa det til hu. Hu ble irritert å lurte på om jeg ikke stolte på hu etc. Så var klokka blitt 3 på natta. Alle skulle legge seg. Der vi sov var det kun gutter, å dama med venninene sine gikk til hytta dems (trodde jeg). Så forsvant jentene, så kom eksen til dama syklendes etter. Jeg ga opp og la meg. Dagen etter viste det seg at dama hadde vært hos eksen. Dem hadde ikke gjort noe som helst, bare vært oppe hele natta. Som jeg ble fortalt hvertfall! Nå i dag klarte jeg å lure det ut av hu at dem hadde klina. Dem hadde liggi i samme seng. Hu sier hu ikke husker noe som helst. Våkna opp med klærne på etc. Hva skal jeg tro? Jeg elsker jenta over alt på jord. Hva ville dere gjort? Jeg er så sinnsykt forvirra. Vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg, av tankene etc. Vi er sammen enda.. Hjelp meg !! Hvis du respekterer deg selv så dumper du henne ! hun var utro på samme fest som du var på.... hun tar deg for gitt. Hvis hun hadde brydd seg like mye som du bryr deg, så hadde ikke hun oppført seg slik. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Er så lett for utenforstående å mene at jeg er svak, tøffel etc. Men hadde dere vært like forelska som det jeg er nå, så hadde dere kanskje forstått. Jeg er "glad" hu gjorde det så tidlig i forholdet, hadde hu gjort det nå hadde det såra meg mer da jeg har fått mer følelser for henne nå en tidligere. Virker også som hu har fått mer følelser for meg som nevnt tidligere. Skrev først og fremst denne posten for å få litt innputs feedback av diverse, der flesteparten reflekterer mest over "standardprosedyra" dump kjerringa! Men det har liksom ikke falt meg helt inn. Det er ikke greit for meg at hu var utro. Det ble konsekvenser for hu, for at jeg skal kunne få tilbake tillit. Det er ikke en enkel jobb og det har hu fått merke ganske godt. Hu jobber hardt for dette og det liker jeg. Viser jo bare at hu faktisk vil dette. Trangsynte kommentarer som at jeg burde gå å henge meg, at det er min skyld hu var utro etc. kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Jo mer saklig du er jo mye bedre er det å svare.. Selvfølgelig jobber hun for tilliten din nå, uansett om hun har vært utro eller ikke så er hun jo glad i deg, og vil mest sannsynlig ikke miste deg. Men spør deg selv, hva skjer når tilliten er tilbake fra din side (hvis den noensinne kommer til å komme tilbake)? Kommer alt til å bli herlig og dere får et stabilt forhold? På tross av at hun faktisk kanskje har gitt deg klamydia? Hadde jeg gått gjennom det du har nå, og alikevel fortsatt med jenta, så hadde jeg ikke stolt på hun et sekund hvis hun hadde vært alene med en gutt. Vil du være den paranoide sjalu typen som alltid må ha et øye over hun, uansett hvor og hva hun gjør? Du sier også du har fri tilgang på alt av hennes private kommunikasjonsaker. Hvor lang tid tror du det tar før hun blir dritlei av det? Alle mennesker trenger egne private rom i forhold, og jeg har en liten anelse at det rommet kommer til å være usannsynlig lite for henne i årene fremover. Og vil forholdet fungere da? Takk for et så utfylldene svar, setter jeg pris på. Altså hu har fått et rykte etter den lokalfesten vi var på. Jeg vil si hu har vokst på det. Stedet vi bor i er en liten bygd, så er ikke mange å være utro med her (heh). Jeg kjenner på meg at tilliten min kan bygges opp der den var, for jeg tar hu såpass seriøst. Er glad jeg har følelselås når det kommer til ting. Er hu feks utro mot meg en gang til tenker jeg så enkelt, hade! Men tror det aldri vil skje, for hu virker såpass givende. Hu har tilpassa seg meg masse, noe jeg kun gjorde i starten. Så vil si at ting bygger seg opp på en bra måte. Sakte, men sikkert. Jeg er av personen som hadde dumpa. Derimot har jeg fulgt tråden og jeg har forstått deg til det punktet der hun gikk fra at hun ikke visste hun hadde sex til hun måtte innrømme det pga klamydia. Den løgnen tok kaka for min del som sier dump i mitt hode Vel, jeg fant ut at jeg hadde det, hu har ikke fått noen symptomer enda, noe som er vanlig for kvinnfolk. Opptil 70% av kvinnfolka merker ingenting, mens gutta er oppi 90% på å merke det. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg holder en knapp på at noe lignende skjer om noen måneder eller år. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg holder en knapp på at noe lignende skjer om noen måneder eller år. Tar neppe så lang tid engang.. Kan ikke være greit å bo på et lite sted ute i bygdeperiferien, og være sammen med ei dame som alle vet er utro. Dama drømer vel om en som ikke er en "nitrist black metal loser" som kan komme og ta henne vekk til et bedre liv enn det hun har i det kulturelle vakuum ute på bygda. Eneste spenningen hun har i hverdagen er når hun kan knulle en annen fyr. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Uhm, ser ikke helt poenget. Det er vel ganske klart at du har fått klamydia av henne ? Og det er ikke selve klamydiaen, men løgnen om at hun ikke huska sexen Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hva er vitsen å være i et forhold hvis man vil ha seg rundt? Voks opp! Finn deg selv. OSV OSV.. Før du går inn i et forhold. Unge jenter... (og eldre...) Lenke til kommentar
Knife Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Er vel ikke så mye å gjøre enn å si hade og farvel til drittsekken. Hun mistro tilliten din, burn that bitch! Og drukket så mye at hun ikke husket hva som skjedde? Com'on, give me break man! Endret 12. august 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå