GrandMa Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hva gjør du hvis testen er positiv? Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Har prata med dama om det.. Og hu sier den eneste hu har hatt sex med er eksen hennes. Så får få han til å ta en test, har han ikke klamydia så vet vi jo alle hva som har skjedd.. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Klamydia er utrolig spredt ut her i Norge, om testen hans blir positiv og de faktisk sier det til deg trenger ikke det å bety at hun fikk det av han, hvor mange har ikke x-en hennes hatt seg med i ettertid som kan ha gitt han klamydia da? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Har prata med dama om det.. Og hu sier den eneste hu har hatt sex med er eksen hennes. Så får få han til å ta en test, har han ikke klamydia så vet vi jo alle hva som har skjedd.. Åja, jeg bare trodde at du ikke var sikker på om de hadde hatt sex eller ikke. Leste ut i fra førsteposten at de kanskje kun hadde kysset. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Nei, altså nå sier hu til meg at dem faktisk har gjort det.. Men,men bra hu sier det nå da. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Så hun visste det hele tiden, men sa det ikke før nå fordi....??? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hun er ei utro kjerring som ikke vil være alene. 2 Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Seriøst, dump dama... Hvorfor beholder du henne? Hun knullet en annen mann... HELLO?!? Hun viser NULL respekt for deg og ikke minst deres forhold! 4 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Tja, hvis dere hadde sett ting fra min posisjon, og forstått hvordan hu faktisk er så hadde det vært en annen tone over alt.. Hu har også sagt at følelsene hennes for meg ikke var store tingen i starten av forholdet da dette skjedde. Hu har altså blitt mye mer kjæreste siden da. Hu tok aldri telefonen før, sendte aldri sms. På den tia var jeg på randen til å gi opp hele tia. Etter at hu var utro slo jeg opp, tok en uke så ble vi sammen igjen. Etter det har hu vært og blitt den kjæresten jeg ser etter. Har ingenting å sette fingeren på. Hu vil virkelig forandre seg for forholdet. Vi skal feste til helga, så skal jeg se hvordan ting går. Går det skeis er det ingenting mer å prate om gutter! Seriøst! Kommer til å skrive hvordan alt gikk i minste detalj. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Håper dere får det fint hvertfall, selv om jeg selv begynner å bli små-skeptisk. Kan ikke si noe annet enn lykke til. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Om du beholder denne damen kan du like godt sy tøflene på. Du tilga hun for å være utro da du trodde hun "bare" hadde klint med eksen. Så seinere finner du ut at hun pulte han, du skal vel ikke fremdeles bli hos hun? 2 Lenke til kommentar
Gjest Gjestja Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Har du aldri tenkt tanken at det kanskje er din egen feil at kjæresten din har vært utro mot deg? Når du generelt er så dum å legger ut full informasjon om deg selv på diskusjon.no, slik at det er null stress å finne ut hvem du er, og ikke minst hvem kjæresten din er (lenge leve facebook). Så du har rett og slett klart å drite ut deg selv og kjæresten din, ved å ikke tenke over konsekvensene. Jeg foreslår at dama dumper deg! Lenke til kommentar
DMN Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jenta har kanskje gitt deg klamydia og du tar hun tilbake.. Mer beta oppførsel enn det skal du lete lenge etter, gro deg et par baller. 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Og jeg sier at du er en liten drittunge uten peiling. Om damer/menn blir voldtatt sier du vel at det er deres egen feil også`? Endret 9. august 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Har du aldri tenkt tanken at det kanskje er din egen feil at kjæresten din har vært utro mot deg? Når du generelt er så dum å legger ut full informasjon om deg selv på diskusjon.no, slik at det er null stress å finne ut hvem du er, og ikke minst hvem kjæresten din er (lenge leve facebook). Så du har rett og slett klart å drite ut deg selv og kjæresten din, ved å ikke tenke over konsekvensene. Jeg foreslår at dama dumper deg! Hvor kommer dette fra? Hans feil? Dette er sludder og vås. Selv om man er misfornøyd i et forhold, så rettferdiggjør det ikke utroskap, da får man heller slå opp. Hvorfor poster du som en feig gjest i det hele tatt? 1 Lenke til kommentar
DMN Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Og jeg sier at du er en liten drittunge uten peiling. Om damer/menn blir voldtatt sier du vel at det er deres egen feil også`? Hvem var dette retta til? Og hva i all verden er relevansen. Endret 9. august 2010 av DMN Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Hvem var dette retta til? Og hva i all verden er relevansen. Du var nok for kjapp og posta i mellom Skruhjernet og gjesten. Ikke noe å ta seg nær av . Endret 9. august 2010 av BaronSlask Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Var rettet til han over deg, som sier det er hans feil at kjæresten var utro. Og blir sur pga han har lagt ut problemstillingen sin på diskusjon.no Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Har du aldri tenkt tanken at det kanskje er din egen feil at kjæresten din har vært utro mot deg? Når du generelt er så dum å legger ut full informasjon om deg selv på diskusjon.no, slik at det er null stress å finne ut hvem du er, og ikke minst hvem kjæresten din er (lenge leve facebook). Så du har rett og slett klart å drite ut deg selv og kjæresten din, ved å ikke tenke over konsekvensene. Jeg foreslår at dama dumper deg! Men så aggresiv! Sånne poster som det her kunne jeg virkelig ikke brydd meg mindre om. Om du kan spore meg opp hvor som helst kunne ikke det brydd meg mindre, jeg kommer aldri til å se deg uansett, å gjør jeg kommer jeg til å spytte deg i ansiktet! Over å ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå