Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama var utro mot meg.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest anti-tøffel

Hadde noen gjort noe sånt mot meg, hadde jeg dumpet henne. Det er fordi at hvis min tillit til noen først blir pulverisert, så er det umulig for meg å kunne stole 100% på personen igjen. Og en kjæreste er vel noen man bør kunne stole på 100%. Det gjelder uansett om det er folk i eller utenfor familie. Bare for å understreke det jeg sier har jeg allerede brutt all kontakt med min egen bror fordi jeg ikke kan stole på ham. Da sier det seg selv at jeg dumper en eventuell kjæreste som måtte være utro mot meg, eller på en eller annen måte oppføre seg slik at tilliten blir så ødelagt at den ikke lar seg rekonstruere.

Lenke til kommentar

I likhet med en tidligere i tråden her fikk jeg bange anelser da jeg testet meg positiv på klamydia, jeg var ikke utro, for å si det slik. Benektet først at hun kunne ha hatt seg med noen andre, det fucka til hodet mitt. Tok det opp og skjønte ho løy når hun sa nei, tok ikke all for lang tid før hun faktisk sa at ja, jeg har knullet en annen.

Skal sies at vi hadde gjort det slutt, men vi bodde sammen enda, hadde sex hver eneste dag og var virkelig på vei tilbake.. Det tok en brå slutt, hun ble kastet på dør og jeg inndro nøklene til leiligheten min, for godt.

I dag snakker vi ikke sammen overhodet, jeg stoler ikke på henne og får faktisk vondt langt inn i hjertet mitt når jeg tenker på saken og ser hvilken person hun har blitt i ettertid.

Men, men, fuck it som alle andre her sier. Klart, noen ytterst få får ett bra forhold, men du skriver selv at du tviler. Spar deg for dette, du ødelegger deg selv. Skal sies at det har tatt ca 6 mnd fra bruddet til jeg har "orket" å ha kontakt med det andre kjønn igjen. Ikke fordi jeg ikke har hatt lyst, men rett å slett fordi jeg ikke har orket eller har hatt psyke til det, på en måte.

Seriøst, utroskap er vondt. Aksepter det som har skjedd og prøv å lev lykkelig med henne, det kan ende godt eller veldig vondt. Eller dump henne å slipp følelsen av svik og skuffelse samt en "uggen" følelse når hun drar på byen, joggetur etc etc....

Lenke til kommentar

Ting har blitt mye bedre etter at vi begynte på nytt. Nå har vi kjempebra kontakt, mye bedre en det det var før hu var utro mot meg. Nå har vi mye mer kontakt, er mye mer sammen og ting går kun en retning, den positive! Hu har ikke kontakt med fyren lenger. Jeg får være overalt der hu har kontakt med folk på nett; msn, facebook etc.. Begynner å bygge opp tilliten igjen. Ei vennine har begynt å vise interesse for meg på mange forskjellige måter. Dama er blåsjalu (jeg forteller hu jo alt som skjer). Hu fordrar det, noe jeg synes er ekstremt bra. Godt at hu også faktisk reagerer på det.

Lenke til kommentar

Ting har blitt mye bedre etter at vi begynte på nytt. Nå har vi kjempebra kontakt, mye bedre en det det var før hu var utro mot meg. Nå har vi mye mer kontakt, er mye mer sammen og ting går kun en retning, den positive! Hu har ikke kontakt med fyren lenger. Jeg får være overalt der hu har kontakt med folk på nett; msn, facebook etc.. Begynner å bygge opp tilliten igjen. Ei vennine har begynt å vise interesse for meg på mange forskjellige måter. Dama er blåsjalu (jeg forteller hu jo alt som skjer). Hu fordrar det, noe jeg synes er ekstremt bra. Godt at hu også faktisk reagerer på det.

Glad på dine vegne, mann. Håper dere får det fint. :)

Ikke hør på nissene som kritiserer deg for å ta henne tilbake. Dette er det bare du som kan finne ut av og jeg håper ting blir som du drømmer om. :)

Lenke til kommentar

Glad på dine vegne, mann. Håper dere får det fint. :)

Ikke hør på nissene som kritiserer deg for å ta henne tilbake. Dette er det bare du som kan finne ut av og jeg håper ting blir som du drømmer om. :)

I mine øyne kan ikke ting bli bedre, takk for et sakelig svar :)

Lenke til kommentar

Jaja.. Bare ha i bakhodet at nå som du har tatt hun tilbake en gang, vil nok lista hennes for å gjøre noe sånt igjen være mye lavere i fremtiden. Sikkert ikke nå i begynnelsen, men gi det et par måneder.

En venn av meg gikk gjennom et slikt forhold i fem år, og det var bare fordi han godtok at hun var utro en gang første året de var sammen. Etter det var hun utro 4 ganger til og han endte i fengsel (sitter inne per dags dato) fordi han fløy på den siste karen.

Utro personer (menn eller kvinner) har søppelpersonligheter, absolutt ikke noe å ta vare på uansett hvordan du ser på det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jaja.. Bare ha i bakhodet at nå som du har tatt hun tilbake en gang, vil nok lista hennes for å gjøre noe sånt igjen være mye lavere i fremtiden. Sikkert ikke nå i begynnelsen, men gi det et par måneder.

Eller så får man sterke sperrer fordi man ikke vil oppleve den sorgen man har gått gjennom en gang til.

Utro personer (menn eller kvinner) har søppelpersonligheter, absolutt ikke noe å ta vare på uansett hvordan du ser på det.

Jeg sa akkurat det samme lenge. Helt til jeg var utro selv. Har aldri følt meg så jævlig og skammet meg så grenseløst som jeg gjorde da. Det er et enormt svik, men hvis trådstarter greier å komme seg over det og faktisk greier å bygge opp et sunt forhold med jenta han er glad i igjen, burde han faen få så mye kred som det går ann å få i stedet for denne pragmatiske idiot-holdningene dere sitter med (høres litt feil ut når det kommer fra meg kanskje. ;) )

Lenke til kommentar

Jeg sa akkurat det samme lenge. Helt til jeg var utro selv. Har aldri følt meg så jævlig og skammet meg så grenseløst som jeg gjorde da. Det er et enormt svik, men hvis trådstarter greier å komme seg over det og faktisk greier å bygge opp et sunt forhold med jenta han er glad i igjen, burde han faen få så mye kred som det går ann å få i stedet for denne pragmatiske idiot-holdningene dere sitter med (høres litt feil ut når det kommer fra meg kanskje. ;) )

Så fordi du en gang var utro selv og angret, så er det en idiotholdning av meg å si at personer som er utro har en dårlig personlighet?

Handlingene du velger å gjøre reflekterer personligheten din, uansett hvordan du vrir og vrenger på det.

Endret av DMN
Lenke til kommentar

Jupp. ;)

Neida, men det er en situasjon hvor ingen tjener på at man er pragmatisk. Jeg kan love deg at jeg ikke har noen idiot-personlighet, men jeg innrømmer feilen jeg har gjort og er utrolig lei meg for det som har skjedd. Jeg kan aldri ta det tilbake, men det betyr ikke at jeg har en dårlig personlighet. :)

Lenke til kommentar

Jupp. ;)

Neida, men det er en situasjon hvor ingen tjener på at man er pragmatisk. Jeg kan love deg at jeg ikke har noen idiot-personlighet, men jeg innrømmer feilen jeg har gjort og er utrolig lei meg for det som har skjedd. Jeg kan aldri ta det tilbake, men det betyr ikke at jeg har en dårlig personlighet. :)

Men ser situasjonen. Det er jo noe du antagelivis ikke vil gjøre igjen? Utroskap kan komme av påvirkninger, situasjon du aldri har vært i før, for så å feile og lære av det i ettertid? Erfaring kommer av å feile.. Uansett hvor galt det høres ut i det sammenhenget her.

Lenke til kommentar

Hei. Vet ikke hvor gammel du er men virker ganske ung.

Av egenerfaring fra eks og andre persjoner jeg har møtt så må jeg si meg enig med "en gang utro alltid utro".

Det du sier om at hun er et "partymenneske" bør du bekymre deg for.

Jeg tror du vil erfare det samme igjen. Om ikke med eksen så vil hun være utro igjen.

Nå er dere "nyforelsket", men hva om 2 år og mer?

Man må nesten regne med at det blir brudd en eller annen gang i løpet av livet, men man kan jo prøve å unngå det ved utroskap.

Utrolig kipt å bygge opp noe sammen med noen for så å måtte dele hus, bil etc. med noen som har vært utro.

Damer er også utrolig utspekulerte og jeg tror mer kyniske en mannfolk.(min erfaring)

De er flinke til å legge skylden på den andre for å rettferdigjøre hva de har gjort.

De som klarer å lage et nytt forhold samtidig som de er gift eller samboer er utrolig egoistiske mennesker.

Jeg var sammen med ei dame i mange år. Nyforelskelsen var borte, og forholdet var ikke helt på topp. Jeg stolte helt og fult på henne og trodde ikke hun gjorde noe galt.

Hørte heller ingen rykter etc. Men hun var glad i å feste (spesielt med jobben).

Hadde noen episoder som var tvilsomme men hun hadde alltid en forklaring og jeg trodde på henne. Etter mange år var forholdet skrantende og vi gjorde ikke mye sammen. Jeg gikk ofte å tenkte at nå må det bli slutt. Oppdaget at hun snakket mye om en persjon og hadde rare unnskyldninger for å dra steder uten meg. Hvis det var fest var ikke jeg inkl..

Dette var en persjon jeg viste hvem var og snakket med av og til.

En dag tok jeg en titt på hennes mobil og da fattet jeg hva hun drev med.

Konfronterte henne med det og hun unnskylte seg med at de bare var venner, men det stemte ikke helt med meldingene. Hun også var helt fortvilt og jeg syntes litt synd på henne.

Vi gikk ikke i fra hverandre med en gang. Men etter ca 2 uker (på min bursdag) fortalte hun at hun skulle(ikke ville) flytte.

Jeg fattet jo hvorfor og sjekket mobilen igjen og de hadde forsatt meldingene. Og traff hverandre ofte.

Det eneste hun hadde gjort de 2 ukene var å ordne med nytt sted å bo samt forhørt seg om rettigheter til hva hun skulle ha av eiendeler, penger etc.

Jeg må si jeg fattet da at noen kan drepe. Men jeg besinnet meg og gå faen i hele kjærringa.

Syntes nesten synd på karen som endte opp med henne. Han fikk som fortjent. He he

Jeg startet mitt nye og langt mer glade liv. Merket at hun hadde manipulert meg ganske mye og kontrolerte mer av mitt liv enn hva jeg trodde.

Hørte senere fra hennes tidligere kolleger at hun ofte flørtet og hadde vært utro andre ganger også. (alltid på fest).

Var også flere hun kjente som mente det var en annen hun hadde blitt sammen med en han det var.

De sa sånn som : å jeg viste det da de gjorde sånn og sånn på den festen. (men snakket om en annen type.)

Det som irriterte meg var at flere viste at hun var utro, men holdt det hemmelig.

I ettertid så ser jeg jo hvor blåøyd jeg var, og at en del av de tingene hun gjorde tidlig i forholdet og hvordan hun var når hun hadde drukket, burde ha fått meg til å gå fra henne mange år tidligere.

Den episoden du har hatt kommer alltid til å ligge der å gnage.

Du kan aldri stole på henne igjen og du kommer nok til å angre deg senere.

Skal vedde for at hun kun blir mer forsiktig neste gang.

Man endrer ikke personlighet i fylla, man mister bare litt hemninger og gjør det man har lyst til.

Du kan helt sikker endre påstanden : Våknet med klærne på.

Til : Våknet med klærne på gulvet.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Men ser situasjonen. Det er jo noe du antagelivis ikke vil gjøre igjen? Utroskap kan komme av påvirkninger, situasjon du aldri har vært i før, for så å feile og lære av det i ettertid? Erfaring kommer av å feile.. Uansett hvor galt det høres ut i det sammenhenget her.

Aldri om jeg finner på noe sånt igjen. Det er den helt klart største feilen jeg har gjort noensinne og skammer meg stort over det som skjedde hver eneste dag.

Jeg kan ikke snakke for damen din, men i mitt tilfelle vil det være helt uaktuelt å drite seg så loddrett ut igjen.

Lenke til kommentar

er damen utro, så fortjener hun nok ikke deg. etter at noe sånt har skjedd så kan jeg ikke skjønne annet enn at den som har blitt utsatt for dette, ligger lavt i terrenget samtidig som at vedkommende gjør alt for å ta hevn ved å gjøre det samme.

Så får vedkommende partneren til å komme mens han holder på med en annen, hvor han da slår opp...dette er nok den ultimate hevn og da skjønner vel alle at det er best å slå opp... :yes:

Lenke til kommentar

Takk for medlidelse!

Er forbanna trist, men klarer også på en måte å tenke positivt forde. Har lest om mange lignende hendelser, er så stusslig at sånne ting skjer og det skjer for ofte! At mennesker ikke klarer å styre seg. Er så utrolig egoistisk å gjøre det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...