Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama var utro mot meg.

Anbefalte innlegg

Hei. For en måned siden var det en grendefest borti her jeg bor. Der bor også eksen til dama. Vi festa og hu sa alltid at hu måtte på do. Venta på at døra skulle åpne seg, så gikk hu ut med en vennine, så kikka jeg ut vinduet og der sto hu å prata med eksen. Jeg gikk bort, ingenting feil i å høre på etc. Dem brydde seg ikke.

Det skjedde flere ganger på kvelden. Hu sa aldri at hu skulle prate med han, men jeg "ferska" dem alltid pratende sammen. Ble mer å mer irritert å sa det til hu. Hu ble irritert å lurte på om jeg ikke stolte på hu etc.

Så var klokka blitt 3 på natta. Alle skulle legge seg. Der vi sov var det kun gutter, å dama med venninene sine gikk til hytta dems (trodde jeg). Så forsvant jentene, så kom eksen til dama syklendes etter. Jeg ga opp og la meg.

Dagen etter viste det seg at dama hadde vært hos eksen. Dem hadde ikke gjort noe som helst, bare vært oppe hele natta.

Som jeg ble fortalt hvertfall!

Nå i dag klarte jeg å lure det ut av hu at dem hadde klina. Dem hadde liggi i samme seng.

Hu sier hu ikke husker noe som helst. Våkna opp med klærne på etc.

Hva skal jeg tro? Jeg elsker jenta over alt på jord.

Hva ville dere gjort? Jeg er så sinnsykt forvirra. Vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg, av tankene etc. Vi er sammen enda..

Hjelp meg :(!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Si du vil ha ferie i noen uker å tenke på saken grundig. Uansett kan du jo spørre om:

Hvorfor ville du heller ikke sove med meg den dagen men med eksen er greit liksom? Skal jeg finne min eks å gjøre det samme? Kan jo hende jeg våkner med tøyet på men det kan jo antakeligvis blitt tatt på etter sex runden.

Hadde jeg vært deg så hadde jeg tenkt grundig, er det verdt det? å være sammen med ei som juger til deg? Hun ble jo sur at du sa det var irriterende at de snakker sammen og hun blir irritert på deg også sover hun med han? Tror det var mer enn klining.

Finn deg ei annen ei som er verdt å holde på å ikke holder på sånn pluss at hun fortjener en som gjør det samme.

Som sagt ta "ferie" noen uker å tenk på saken hva du vil osv også se hvor mye hun besøker esken sin i den tiden er det mye så glem jenta.

Lenke til kommentar

Som jentene så ofte sier, det er ingen unnskyldning. Å var henne full hele kvelden da? Før hvert do besøk? Men det er klart, det er ikke lett å forlate noen du er glad i når du ikke vil det, men det er også jævlig kjipt å sitte der når det skjer igjen.

Lenke til kommentar

Som jentene så ofte sier, det er ingen unnskyldning. Å var henne full hele kvelden da? Før hvert do besøk? Men det er klart, det er ikke lett å forlate noen du er glad i når du ikke vil det, men det er også jævlig kjipt å sitte der når det skjer igjen.

Ja.

Min eks tok kompisen min å busta på msn ved å vise seg fram osv, neste dag skjedde det igjen. Etter det tok det en uke så igjen og nå er jeg sammen med verdens beste jente for meg :p.

Men til trådstarter:

Tenk veldig grundig igjennom vil du gjennom dette? Hva om det skjer igjen? Jenter pleier å beklage så mye der og da men "de" glemmer det igjen fort. Ser jo det på esken min og bra jeg forlat henne når jeg forsto det skjer igjen etterhvert.

Endret av Andzel
Lenke til kommentar

Si du vil ha ferie i noen uker å tenke på saken grundig. Uansett kan du jo spørre om:

Hvorfor ville du heller ikke sove med meg den dagen men med eksen er greit liksom? Skal jeg finne min eks å gjøre det samme? Kan jo hende jeg våkner med tøyet på men det kan jo antakeligvis blitt tatt på etter sex runden.

Hadde jeg vært deg så hadde jeg tenkt grundig, er det verdt det? å være sammen med ei som juger til deg? Hun ble jo sur at du sa det var irriterende at de snakker sammen og hun blir irritert på deg også sover hun med han? Tror det var mer enn klining.

Finn deg ei annen ei som er verdt å holde på å ikke holder på sånn pluss at hun fortjener en som gjør det samme.

Som sagt ta "ferie" noen uker å tenk på saken hva du vil osv også se hvor mye hun besøker esken sin i den tiden er det mye så glem jenta.

Takk for et godt svar!

Har hatt en del kjærester de siste åra. Nå følte jeg at jeg traff spikerhodet. Jeg er så forelska i denne jenta. Hu har aldri kontakt med eksen. Han er en rundbrenner av verste sort. Dem var sammen et år. Hu slo opp med han pga. han var utro mot han. Synes det er litt ironisk, men.

Den ferien tror jeg ikke jeg klarer. Hvert sekund tenker jeg på denne jenta. Det å tenke på at hu har gjort noe som helst med han eller med noen andre er så sinnsykt ødeleggende.

Har tenkt å slå opp, så plutselig vil jeg ikke. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre.

Skulle nesten vært utro mot hu bare så hu visste hvor jævelig det er! Da synker jeg ned på hennes nivå, så slår hu opp med meg.

Nei den tanken har aldri slått meg. Jeg er en trofast person tilogmed i fylla. Når man er full skal man kunne kontrollere seg uansett hvor "full" du er. Men tror at lyster og ting du vil blir sterkere i fylla også. At hu rett å slett ville det.

Tror ikke det skjer igjen. Tror hu faktisk forstod alvoret. Hu er ikke en åpen person men når jeg sa hvor vondt det var for meg så begynte hu å gråte. Fikk nesten følelsen av at hu forsto hu hadde gjort noe galt. Noe som da tilbake for 3 uker siden ikke var noenting. Hu lata som ingenting, glad, happy og alt som tyder på at ingenting har skjedd.

Lenke til kommentar

Etter min mening, så er det utro å sove med andre av motsatt kjønn, sex eller uten sex, hvis du har et fast forhold. Hvorfor skulle en annen mann dele sengen med dama di?

Og som du sier, så sa hun gjentatte ganger at hun ikke skulle prate med han mer, men du "ferska" de gang på gang. Virker også veldig planlagt at de skulle ende opp i samme seng.

Mulig han ble bedt av noen andre jenter på nachspiel, og ting skjedde der at de endte opp i samme seng, that I don't know. Men virker veldig planlagt ut.

Jeg ville konfrontert henne om det at hun, gjentatte ganger sa under festen, at hun ikke skulle prate med han, og alikevel endte opp i samme seng.

Vet hun ikke/husker ikke, så er det bare fordi hun ikke har en god forklaring.

Endret av Tiugama Kaa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er tråden for da? Virker jo som du har bestemt deg å bruker jo egentlig tråden til å forsvare henne. Du prøver å overbevise deg selv om at du ikke burde slå opp. Du lærer ihvertfall etterhvert enten at det lønte seg eller at du vet bedre til neste dame. Lykke til :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Etter min mening, så er det utro å sove med andre av motsatt kjønn hvis du har et fast forhold. Hvorfor skulle en annen mann dele sengen med dama di?

Og som du sier, så sa hun gjentatte ganger at hun ikke skulle prate med han mer, men du "ferska" de gang på gang. Virker også veldig planlagt at de skulle ende opp i samme seng.

Mulig han ble bedt av noen andre jenter på nachspiel, og ting skjedde der at de endte opp i samme seng, that I don't know. Men virker veldig planlagt ut.

Jeg ville konfrontert henne om det at hun, gjentatte ganger sa under festen, at hun ikke skulle prate med han, og alikevel endte opp i samme seng.

Var ikke det at hu ikke sa at hu skulle se han. Men nå i ettertid sa hu det. Var i dag hu sa at hu aldri skulle prate med han å sånn.. Har alltid syntes det å prate med ekser er sketsy. Noe som ble bingo i denne situasjonen.

Så nå har hu sagt at hu skal slutte med all kontakt. Skal be hu slette han på face, msn you name it.

Orker ikke at det dritet prater til hu.

Hu sier hu ikke husker noenting etter klining.. blir litt dumt vel?

Hva er tråden for da? Virker jo som du har bestemt deg å bruker jo egentlig tråden til å forsvare henne. Du prøver å overbevise deg selv om at du ikke burde slå opp. Du lærer ihvertfall etterhvert enten at det lønte seg eller at du vet bedre til neste dame. Lykke til :)

Hmm, du sier noe. Prøver vel å fortrenge fakta. Huff, nei får legge meg. Kanskje jeg våkner med et annet synspunkt. Utrolig triste greier, and it hurts me plenty!

Lenke til kommentar

Takk for et godt svar!

Har hatt en del kjærester de siste åra. Nå følte jeg at jeg traff spikerhodet. Jeg er så forelska i denne jenta. Hu har aldri kontakt med eksen. Han er en rundbrenner av verste sort. Dem var sammen et år. Hu slo opp med han pga. han var utro mot han. Synes det er litt ironisk, men.

Den ferien tror jeg ikke jeg klarer. Hvert sekund tenker jeg på denne jenta. Det å tenke på at hu har gjort noe som helst med han eller med noen andre er så sinnsykt ødeleggende.

Har tenkt å slå opp, så plutselig vil jeg ikke. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre.

Skulle nesten vært utro mot hu bare så hu visste hvor jævelig det er! Da synker jeg ned på hennes nivå, så slår hu opp med meg.

Nei den tanken har aldri slått meg. Jeg er en trofast person tilogmed i fylla. Når man er full skal man kunne kontrollere seg uansett hvor "full" du er. Men tror at lyster og ting du vil blir sterkere i fylla også. At hu rett å slett ville det.

Tror ikke det skjer igjen. Tror hu faktisk forstod alvoret. Hu er ikke en åpen person men når jeg sa hvor vondt det var for meg så begynte hu å gråte. Fikk nesten følelsen av at hu forsto hu hadde gjort noe galt. Noe som da tilbake for 3 uker siden ikke var noenting. Hu lata som ingenting, glad, happy og alt som tyder på at ingenting har skjedd.

Du, som mange andre før i din situasjon, er stuck i den situasjonen før du innser at dette kommer til å skje igjen. Det er bare en eneste måte å deale med dette på, og det er rett og slett å dumpe hun. Det er ingen unnskyldning for hennes del, dette var garantert en gjennomtenkt handling som hun forventet tilgivelse for. Jeg har selv vært i din situasjon, og ja, jeg vet at det fucker opp hodet ditt, men jeg bestemte meg for å droppe eksen til slutt. Og noen måneder etter traff jeg en herlig jente som jeg nå har vært sammen med i halvannet år :)

Lenke til kommentar

Etter min mening, så er det utro å sove med andre av motsatt kjønn hvis du har et fast forhold. Hvorfor skulle en annen mann dele sengen med dama di?

Var ikke det at hu ikke sa at hu skulle se han. Men nå i ettertid sa hu det. Var i dag hu sa at hu aldri skulle prate med han å sånn.. Har alltid syntes det å prate med ekser er sketsy. Noe som ble bingo i denne situasjonen.

Så nå har hu sagt at hu skal slutte med all kontakt. Skal be hu slette han på face, msn you name it.

Beklager, leste litt fort der :)

Merkelig at hun ikke husker noe etter kliningen.. Kanskje hun prøver å fortrenge det, og faktisk er veldig lei seg.

Men du får ha lykke til med å finne ut av det.

Min bror har nylig vært borti utroskap selv. Dama han har vært sammen med i 2 år lå med kompis av broderen, som dama ble kjent med via han. De gjorde det slutt, men prøvde å få det til å fungere ca 1 mnd etter hendelsen. Så når broderen dro på ferie i sommer, så lå hun med en annen hun ble kjent via han. Begge gangene ble det sagt at det "bare var klining". Har aldri sett broderen så forbannet før. Ligger ingen minner igjen av henne hos han lengre, og hun har ikke hentet noe, for å si det slik.

Så du må være forsiktig og sikker på at du kan stole på henne. Den første gangen gjør jævlig vondt, men andre gangen er verre.

Endret av Tiugama Kaa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Beklager, leste litt fort der :)

Merkelig at hun ikke husker noe etter kliningen.. Kanskje hun prøver å fortrenge det, og faktisk er veldig lei seg.

Men du får ha lykke til med å finne ut av det.

Min bror har nylig vært borti utroskap selv. Dama han har vært sammen med i 2 år lå med kompis av broderen, som dama ble kjent med via han. De gjorde det slutt, men prøvde å få det til å fungere ca 1 mnd etter hendelsen. Så når broderen dro på ferie i sommer, så lå hun med en annen hun ble kjent via han. Begge gangene ble det sagt at det "bare var klining". Har aldri sett broderen så forbannet før. Ligger ingen minner igjen av henne hos han lengre, og hun har ikke hentet noe, for å si det slik.

Så du må være forsiktig og sikker på at du kan stole på henne. Den første gangen gjør jævlig vondt, men andre gangen er verre.

Skal det, merker jeg noen som helst tegn til at hu har kontakt med han dropper jeg hu. Kan hvertfall ikke stole på hu på fester.

Så sinnsykt trist for broren din. Bare å bli kvitt dritten. Noe jeg vurderer sterkt å..

Lenke til kommentar

Det å være i et forhold med ei jente du ikke kan stole på er bare en ren mental lidelse. Noen år ut i mitt tidligere forhold fant jeg ut at jeg ikke kunne stole på hun jeg var sammen med. Vi prøvde på nytt, men det fungerte aldri på grunn av det som hadde skjedd.

Er helt enig med at det å tilbringe natten i en seng med en annen gutt er det samme som utroskap. Det er nok lettere sagt enn gjort, men dropp henne og behold selvrespekten. Hvis du bestemmer deg for å ikke ha kontakt med henne, slett alt av meldinger, MMS, Facebook osv. Sperr henne gjerne fra å kunne lese din profil.

Lenke til kommentar

At man ikke "husker" noe er en ganske dårlig unskyldning. Den brukes gjerne fordi hun sikkert vet at hun hat rotet med han, men dersom du skulle finne ut av det, så var hun for "full" til å huske det, så da er hun på en måte unskyldt.

En gang avslørte jeg utroskap av at ei jeg var sammen med ga meg en kjønnsykdom etter at vi hadde vært i lag lenge. Hun dro den faktisk så langt ved å si at hun hadde blitt voldtatt, bare så jeg ikke skulle finne ut av noe.

Lenke til kommentar

At man ikke "husker" noe er en ganske dårlig unskyldning. Den brukes gjerne fordi hun sikkert vet at hun hat rotet med han, men dersom du skulle finne ut av det, så var hun for "full" til å huske det, så da er hun på en måte unskyldt.

En gang avslørte jeg utroskap av at ei jeg var sammen med ga meg en kjønnsykdom etter at vi hadde vært i lag lenge. Hun dro den faktisk så langt ved å si at hun hadde blitt voldtatt, bare så jeg ikke skulle finne ut av noe.

Det er jo bare helt sinnsykt! Synes det er bra at dere deler deres erfaringer med meg. Den jenta her er ikke sånn når hu er edru. Hu er kjempeskjenert, i starten av vårt forhold turte hu såvidt å se på meg. I fylla er hu superutadvent å prater med ALLE.

Hobbien hennes er nesten å feste. Så skal se hvor mye hu bryr seg å sette opp noen regler + å forby henne i å dra på fest til jeg kan stole på hu igjen. Skal vi se da, når jeg tar ifra hu "hobbien" hennes. Om hu synes jeg er verdt det.

Andre ting jeg skal sørge for er at hu ser mer til meg en vennene sine.

Hu ser på venner og meg som likestilte å mener det å bruke like mye tid på meg som på vennene. Hele tia mens vi har vært sammen har hu alltid vært mest med dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Helt ærlig. Tror ikke det funker å snu helt opp ned på hvordan du behandler henne. Da er det ikke lenger det forholdet det opprinnelig var; det er det dog uansett ikke etter at hun har vært utro men. Skal dette løse seg må du tilgi henne - eventuelt akseptere hva hun har gjort. Det funker ikke å slutte å stole på henne, da er det bedre å slå opp; et forhold der man ikke stoler på hverandre fungerer ikke. Selvfølgelig, tilliten din er nå brutt ned, men dere må bygge den opp igjen om det skal fungere. Så er det opp til deg om du tror det lar seg gjøre.

Endret av blured
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...