Fyllesjuk Skrevet 20. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Hei! (PC versjon) Som tittel sier så søker jeg folk som jeg kan spille BFBC2 sammen med er en ganske "average" BC2 gamer. Spiller allle classer "ganske" greit men jeg fungrer best som medic og sniper Spiller også alle type maps Jeg søker da en spiller med: - noe skills - Samarbeidsvillig - mic vis du har er supert! - aktiv Endret 20. juli 2010 av cookiemonster123 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Hei! Det er ganske mange som spille BC2 her på forumet, Her kan du sjå andre forumbrukere som spiller BC2 (PC) Her har vi diskusjon rundt BC2, Her er det mange spillere som spille sammen. Håper det hjelpe deg godt på veg, selv spille jeg svært mye med forumbrukeren. Vi sitt ofte på denne mumble servern: Navn: Fortress Gamer IP: mumble-3.verygames.net Port: 50139 Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) hei takk for den, skal nok se den igjennom men jeg søker fortsatt etter spillere HER. Men jeg titter nok innom den servern også skal du se Endret 21. juli 2010 av cookiemonster123 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Sitt ofte der inne med refsa, borbra osv. Fra Forumet Uansett er det ofte folk online fra forumet du kan spille med, litt dårlig dag med tanke på mange har arbeid i morgo Du ser mye bedre aktivitet fra forumet sin spill side mot helgen Endret 21. juli 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Sitt ofte der inne med refsa, borbra osv. Fra Forumet Uansett er det ofte folk online fra forumet du kan spille med, litt dårlig dag med tanke på mange har arbeid i morgo Du ser mye bedre aktivitet fra forumet sin spill side mot helgen ja hehe, men får håpe noen tar seg bryet og vil da Endret 21. juli 2010 av cookiemonster123 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Det er ingen problem, flere kor bedre Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Spiller litt, men blir mer da jeg får meg ny PC. Lenke til kommentar
Bobafett12 Skrevet 21. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Hei. Vi er en liten clan på gameserver.no og har en egen steamgruppe. http://steamcommunity.com/groups/hefo Vi er foreløbig bare 7 stk, men det hadde vært gøy med enda flere. Da kan det jo hende at vi blir mange nok til å populere en server og spille mot hverandre til tider. Spør om invite(legg ved steamid da) Edit: Linken var feil, men nå funker den igjen. Endret 23. mai 2011 av Bobafett12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå