Gå til innhold

Hvem har "aktivert" WoW-authenticator på kontoen min? :(((

Anbefalte innlegg

Hei!

For et par dager siden fikk jeg plutselig lyst å spille litt WoW etter flere måneder pause, men når jeg skulle logge inn på wow-europe måtte jeg taste inn det åttesifrede tallet fra wow authenticator etter jeg hadde skrevet inn brukernavn og passord.. Jeg har aldri kjøpt noe slikt, hva faen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har blitt hacka, og den som har gjort det har knyttet en authenticator opp til kontoen din. Samme har skjedd meg en gang.

Beste løsning som også er raskest, ring til Blizzard.

Det tok meg 10min å få min konto tilbake.

NB. Finn frem CD key før du ringer. Med den går det mye raskere for Blizzard å finne frem eier opplysninger.

Etter du har fått kontoen tilbake anbefaller jeg deg å bestille en authenticator på kontoen din.

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Har ikke CD-key. Kontoen har jeg overtatt av en nær venn av meg, så eier av konto heter Kim mens e-posten er ole....@..., men det aldri vært et problem. Hmm, jeg driter egentlig i hva som er på kontoen, men jeg vil ikke punge ut for ny konto, BC og WoTLK :(

Endret av Marekatten
Fjernet navn og del av e-postadresse av hensyn til brukers egen nettsikkerhet
Lenke til kommentar

Syntes ikke at du skal gi ut navnet og e-mail til vennen din.. Bør helst fjerne det.

Det du i ditt tilfelle kan gjøre, er å besøke denne linken, og der ser du at "If you are unable to provide both the CD key and the answer to your secret question, you must attach a digital image of a nationally recognized photo ID, such as the passport or driver's license of the account owner to this form.", så er det hele fikset.

Lenke til kommentar

Har ikke CD-key. Kontoen har jeg overtatt av en nær venn av meg, så eier av konto heter Kim Grimsbo mens e-posten er ole.sverre.haugli@..., men det aldri vært et problem. Hmm, jeg driter egentlig i hva som er på kontoen, men jeg vil ikke punge ut for ny konto, BC og WoTLK :(

Om du handler på offgamers så koster det ikke skjorta å kjøpe nytt wow:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...