Jimmy Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hei. Driver å lager ny nettside, og bruker min gamle som mal, men når jeg skal inkludere hjem.php i <div> taggen min, så går det galt. Alt funker i opera, chrome og firefox, men i IE blir den vist under <div> Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare, men her er iallfall linken til nettsiden min: www.jimmykarlsen.no Hadde satt veldig god pris på hjelp, da jeg har brukt hele 5 timer på å prøve på egenhånd:( Takk MVH Jimmy Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Du har 39 Errors, 25 warning(s). Fiks det først. http://validator.w3.org/ Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hei. Driver å lager ny nettside, og bruker min gamle som mal, men når jeg skal inkludere hjem.php i <div> taggen min, så går det galt. Alt funker i opera, chrome og firefox, men i IE blir den vist under <div> Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare, men her er iallfall linken til nettsiden min: www.jimmykarlsen.no Hadde satt veldig god pris på hjelp, da jeg har brukt hele 5 timer på å prøve på egenhånd:( Takk MVH Jimmy Du starter <html> og <body> to ganger etterhverandre, har 2 <head> også videre. Masse dobbelt opp. Sjekk kildekoden din så ser du. Bruker du et includesystem i php? Lenke til kommentar
Jimmy Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Hei. Jepp, jeg bruker: <?php switch ($_GET['page']) { case 'hjem': @include('hjem.php'); break; default: @include('hjem.php'); break; } ?> Er derfor alt blir dobbelt opp nå også så jeg. Skal jeg ikke skrive <html><body> i filene som blir inkludert? Skal se på alle de feila, viste ikke om at man kunne sjekke de slik. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Hei. Jepp, jeg bruker: <?php switch ($_GET['page']) { case 'hjem': @include('hjem.php'); break; default: @include('hjem.php'); break; } ?> Er derfor alt blir dobbelt opp nå også så jeg. Skal jeg ikke skrive <html><body> i filene som blir inkludert? Skal se på alle de feila, viste ikke om at man kunne sjekke de slik. Fjern <html> <body> og sånne tager i filene du inkluderer. Vanlige css elementer som <div>, <span> etc kan du ha der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå