Gå til innhold

Søkjer datakyndige i Rjukan, Telemark

Senses

Anbefalte innlegg

Eg flyttar no frå Bømlo til Rjukan i Telemark for å gå på skule, og har store planar om å starte ei ungdomsbedrift. Bedrifta skal etter planen fortsetja etter den vidaregåande utdanninga.

Eg skal byrje på fyrste året på allmenn i Rjukan, og søkjer difor datakyndige/interesserte som bur lokalt, og som skal gå allmenn i Rjukan. Eg håpar sterkt på at det er nokon som er interesserte i dette, og som vil vera med å starta og driva eit firma.

Me er no 4 stykk, men berre 2 av dei (meg og ein annan) er lokale, og stasjonert der bedrifta skal drivast. Me er svært seriøse, og er ikkje ute etter slappfiskar.

Utdrag frå nettsida vår;

Semestic er ei ungdomsbedrift styrt av fire viljesterke ungdommar. Semestic har som mål å formidle kunnskap om IT- og Kommunikasjonsteknologi, ved hjelp av datakurs, datahjelp, personleg vegleiing og diverse andre tenester. Dersom du har lite eller inga kunnskap om datamaskinar, kan me hjelpe deg godt på veg. Meld deg på eit kurs idag! Me har tre forskjellige kursoppsetningar; for nybyrjarar, for dei som kan litt, og for dei som er ute etter avansert datakunnskap.

Dersom du ynskjer meir informasjon, eller ynskjer å ta kontakt, venligst post meg på denne addressa: [email protected]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...