Gjest gjjest Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hei! Jeg er ei jente på 16 år. Min vennine er sammen med en gutt, som altså er min venn. Vi har ikke vært noe særlig sammen utenom skolen, men til helgen skal vi finne på noe sammen. Problemet er bare at jeg ikke aner hva vi kan finne på. Han skal komme hjem til meg, så da har jeg på en måte "ansvaret" Har aldri liksom funnet på noe med en gutt slik før. Hva liker gutter å gjøre? Jeg vil på ingen måte flørte eller noe slikt, da han er i et forhold med min vennine som sagt og jeg ikke er intressert i han på den måten. Noen tips eller forslag? Det kan være hva som helst. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 En hyggelig ting er jo alltid og Bare prate, se på film og spise Godteri Eller hvis det er fint vær så kan dere sole dere ute og slappe av, eller spille litt små fotball. Det er noe alle gutter liker Server gjerne Kald Corona med Isbiter og Lime, da kan du ta livet på G Lenke til kommentar
loffen90 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 ta livet på G? er det det ungdommen kaller det nå tildags? ahah:P støtter kald corona og kul musikk / tv. inviter med noen flere da? så flyter praten lettere Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Livet på G er et Universal ord fra Både nå tiden og fortiden Corona <3 Lenke til kommentar
livingman Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) skru en krok i taket fest en banan på enden av et tau og trekk opp og ned. da kan du underholde en gutt i flere timer :yes: Endret 21. juli 2010 av livingman 7 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) En hyggelig ting er jo alltid og Bare prate, se på film og spise Godteri Eller hvis det er fint vær så kan dere sole dere ute og slappe av, eller spille litt små fotball. Det er noe alle gutter liker Server gjerne Kald Corona med Isbiter og Lime, da kan du ta livet på G De er 16 år. Greit nok det er da de fleste begynner å gå ut og drikke, men jeg synes fortsatt det er litt ungt å begynne å faktisk nyte ølen i sommervarmen allerede da Endret 22. juli 2010 av Zeke 1 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Fikk vist ikke med meg at de var 16, bleklager dette Men anbefaler det uten tvil Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 En hyggelig ting er jo alltid og Bare prate, se på film og spise Godteri Eller hvis det er fint vær så kan dere sole dere ute og slappe av, eller spille litt små fotball. Det er noe alle gutter liker Server gjerne Kald Corona med Isbiter og Lime, da kan du ta livet på G De er 16 år. Greit nok det er da de fleste begynner å gå ut og drikke, men jeg synes fortsatt det er litt ungt å begynne å faktisk nyte ølen i sommervarmen allerede da Det er da jaggu utrolig en mye bedre måte å få et ordentlig forhold til alkohol enn å dra ut å drikke. (Som gjerne betyr fylla med mye rart og blandet) Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 kafé er vel også ganske populært om dagen. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Formfett også har jeg hørt. 2 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hva gjør du når du har venninder på besøk? Gutter og jenter er nok ikke så ekstremt forskjellige i den alderen når det kommer til ting man gjør med venner. Hva med å gå en tur, se en film, se på TV, game, gjøre lekser, være på PCen, snakke, stikke på kino, trene eller lage et eller annet å spise? Du vet nok uansett mer om hans interesser enn det vi gjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå