Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva kan en gutt og jente finne på sammen?

Gjest gjjest

Anbefalte innlegg

Gjest gjjest

Hei!

Jeg er ei jente på 16 år.

Min vennine er sammen med en gutt, som altså er min venn. Vi har ikke vært noe særlig sammen utenom skolen, men til helgen skal vi finne på noe sammen. Problemet er bare at jeg ikke aner hva vi kan finne på. Han skal komme hjem til meg, så da har jeg på en måte "ansvaret" Har aldri liksom funnet på noe med en gutt slik før. Hva liker gutter å gjøre? Jeg vil på ingen måte flørte eller noe slikt, da han er i et forhold med min vennine som sagt og jeg ikke er intressert i han på den måten.

Noen tips eller forslag?

Det kan være hva som helst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En hyggelig ting er jo alltid og Bare prate, se på film og spise Godteri :)

Eller hvis det er fint vær så kan dere sole dere ute og slappe av, eller spille litt små fotball.

Det er noe alle gutter liker :)

Server gjerne Kald Corona med Isbiter og Lime, da kan du ta livet på G :)

De er 16 år. Greit nok det er da de fleste begynner å gå ut og drikke, men jeg synes fortsatt det er litt ungt å begynne å faktisk nyte ølen i sommervarmen allerede da :)

Endret av Zeke
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En hyggelig ting er jo alltid og Bare prate, se på film og spise Godteri :)

Eller hvis det er fint vær så kan dere sole dere ute og slappe av, eller spille litt små fotball.

Det er noe alle gutter liker :)

Server gjerne Kald Corona med Isbiter og Lime, da kan du ta livet på G :)

De er 16 år. Greit nok det er da de fleste begynner å gå ut og drikke, men jeg synes fortsatt det er litt ungt å begynne å faktisk nyte ølen i sommervarmen allerede da :)

Det er da jaggu utrolig en mye bedre måte å få et ordentlig forhold til alkohol enn å dra ut å drikke. (Som gjerne betyr fylla med mye rart og blandet)

Lenke til kommentar

Hva gjør du når du har venninder på besøk? Gutter og jenter er nok ikke så ekstremt forskjellige i den alderen når det kommer til ting man gjør med venner. Hva med å gå en tur, se en film, se på TV, game, gjøre lekser, være på PCen, snakke, stikke på kino, trene eller lage et eller annet å spise? Du vet nok uansett mer om hans interesser enn det vi gjør :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...