Julekula Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hei, jeg lastet nettop ned trial til Everquest 2 og mens jeg gjorde det surfa jeg på nettsiden deres og fant ut at den serveren jeg har havna på har 150 000 spillere. Er disse 150 000 aktive spillere, eller er det totale antallet characters eller accounter på den servern? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Det kunne hjulpet veldig med link til kor det står hen på heimesiden. Uansett er det trulig antall kontoer, men er veldig vanskelig å si med et fasit svar uten kilden. Lenke til kommentar
Julekula Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Her er kilden http://everquest2.com/Splitpaw/ Jeg fant bare ut hvor mange som spilte på servern, står ikke noe annet om det, men du har nok rett, at det er antall kontoer. Lenke til kommentar
Snusmumrikk1 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Mange amerikanere har flyttet fra US-serverne pga. lite aktivitet, og majoriteten av disse befinner seg på Splitpaw. Men det er nok det totale antall kontoer, for det er aldri i verden 150k aktive spillere der nå. Det er også en god del på Runnyeye, men har inntrykk av at Splitpaw er den mest befolkede. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Lagde en Warden i dag på runnyete. (har ikke spilt eq2 på 3 mnd) og likte det nye lvl 1-20 området ved Halas. Ble jo seff sugd rett inn i spillet igjen da så nå jobber jeg videre med min ranger som forlot på 81. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå