Neopard Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hei. Jeg har en Intel i7 940 CPU, installert sammen med CPUvifta som kom i boksen. Det virker som om denne kjøleren er blitt ganske slitt, i hvertfall så durer den noe forferdelig når prosessoren kommer under litt load. Så jeg trenger en ny! Jeg ber derfor ydmykt om forslag til en erstatningsvifte til denne CPUen. Jeg driver ikke med overklokking så jeg trenger ingen voldsom kjøleeffekt, vifta trenger ikke være lydløs men den skal helst ikke bråke mer enn nødvendig heller. Den bør ikke koste så mye mer enn 500kr. Noen som vet om vifta for meg?! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Hei! Stander kjøleren som kjem med CPU-en er ikke spesielt bra og bråke svært mye under belastning. Kan du skrive info om kabinettet? Det er veldig greit å vite størrelsen på kabinett med tanke på viften med best mulig kjøling for ditt kabinett. Endret 20. juli 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Neopard Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Hei, takk for svar! Kabinettet er ikke veldig stort, bare 43 cm høyt og 19 cm dypt. Men, jeg har lyst til å bytte det ut med et nytt og større kabinett, for å få litt bedre plass. Jeg hadde ikke tenkt å kjøpe nytt helt ennå, men om kjøler og kabinett hører sammen, tar jeg gjerne imot forslag til et stort kabinett med passende kjøler. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Du treng sikkert ikke kjøpe kabinett enda, men ofte litt lurt at det ikke er er en plass mangel i kabinettet når du kjøpe kjøleren. En billig god kjøler, vil jeg anbefale: Cooler Master Hyper 212 Plus Den skal ikke ha noen plass problem siden målene for kjøleren er: Dimensjoner (H x B x D) 79,7 mm x 158,5 mm x 120 mm Endret 21. juli 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 https://prisguiden.no/produkt/98656 Denne er amazing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå