Gå til innhold

Hva er fordelene med android mobil ift Samsung Wave?

Anbefalte innlegg

Ønsker en mobil som tar gode bilder. De gode kameratelefonene jeg har sett på har desverre mange negative sider også.

Vurderer sterkt Samsung Wave, men lurer på om det er en stor ulempe at det ikke er android?

Andre alternativer jeg har vurdert: Xperia x10, Samsung Jet, HTC Wildfire.

Erfaringer med disse telefonene? Annen mobil å foreslå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle Sony Ericsson-telefoner tar gode bilder, Xperia X10 inkludert. Bildekvaliteten på Samsung Wave aner jeg ikke noe om, men selve telefonen skal visstnok være veldig bra. Ulempen er at det finnes færre applikasjoner til Bada-operativsystemet til Wave enn det som finnes til Android, men det trenger ikke å bety så altfor mye ... selv har jeg ingen hands-on experience med Wave, men de få Wave-brukerne her inne forsvarer telefonen sin med nebb og klør. Kjøp den om du liker den :)

Lenke til kommentar

Har selv en android mobil og samsung wave. Wave er en førsteklasses telefon til en veldig fin pris. Folk nevner mangel på apps og det stemmer selvfølgelig, men bada har mange bra funksjoner inkludert i OS som med android må en ha en app for å klare.

Jeg ville lett lagt vekk min android til fordel for Wave hadde den hadde en fullverdig treningsapp slik som cardiotrainer. (hadde ikke hatt noe imot spotify/wimp heller).

Edit: kamera og skjermen er vel det beste med telefonen :) Bør sees og oppleves!

Endret av hazzie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...