Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Uskyldige unnskyldninger for å være alene med ei jente?

Anbefalte innlegg

Så, greia er at jeg har blitt veldig interessert i ei jente fra klassen min, vi har gått i samme klasse i 2 år, og er begge 18. Problemet er at jeg egentlig ikke kjenner henne, for hun er veldig sjenert, og snakker aldri i klassen eller i andre "store forsamlinger".

Har ingen problemer med å spørre henne om å gå ut med meg, men jeg føler at det hadde vært dumt å gjøre det før jeg har blitt litt bedre kjent med henne, ettersom hun, som sagt, er ganske sjenert og antakelig ikke føler seg komfortabel med dem hun ikke kjenner.

Derfor trenger jeg noen forslag til "unnskyldninger" for å møte henne som ikke høres ut som en date, for jeg er ikke helt sikker på hva som funker. Jeg har allerede avtalt å dra hjem til henne en dag for å gi henne en TV-serie ( digitalt, så det tar litt tid å overføre), så da får jeg nok snakket litt med henne. Problemet er at det er ett tilfelle, jeg trenger flere måter å få henne alene på, så jeg kan bli bedre kjent med henne.

Litt bakgrunnsinfo til hjelp.

-Hun bor alene på hybel

-Begge er interessert i trening, men ikke samme idrett

-Bortsett fra skolen har vi ingen "felles samlingspunkter" der jeg kan slumpe borti henne

Noen som kan hjelpe? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...