MosRew Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hei. Jeg har bygget meg en ny pc, pcen sto på når det var tordenvær mens jeg sov. Når jeg våknet var pcen avslått. Det som skjer nå er at pcen starter opp "som regel" og uavhengig av hva jeg gjør på pcen, slår den seg av. Kan være under oppstart POST, eller om jeg spiller en halv time i Bad Company 2. Har ikke noe å si hva jeg gjør på datamaskinen, den kan slå seg av når som helst. Ikke blå skjerm. Temperaturene er fine så langt. 40-45 på cpu under load av bad company 2. GPU tempen er også fin. Pcen var tilkoblet routeren(zyxel multimodem fra telenor) /m kabel også under tordenværet. Hustelefonene fugerer heller ikke, ikke summetone eller noe slikt. Virker som at Modemet fortsatt er intakt, men er ikke helt sikker. Pcen var også tilkoblet jordet kontakt i veggen. Her er Spesifikasjonene over pcen: Operativ system: Windows 7 Ultimate 64bit DVD-spiller: Sony DVD-brenner Hovedkort: ASUS M4A78, Socket-AM2+/AM3, DDR2 AMD 770+SB700, m-ATX, PCI-Ex(2.0)x16 Prosessor(CPU): AMD 720 X3 2,8 GHZ Boxed Ram(Minne): OCZ DDR2 4 GB Reaper Heat Pipe Conduit PC2-8500 2x2048MB 1066MHz. (5.5.5.18) Skjermkort(GPU): ASUS GeForce GTX 260 896MB PhysX CUDA PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDCP, 448bit Harddisk(HDD): Western Digital 500GB S-ATA II 7200 RPM Caviar Green Power 32MB cache 3,5" Stømforsyning(PSU): MIST, 550W, faste kabler Jeg kjøpte alle disse delene untatt CPU på Netshop 02.07.2010, de ble pakket da. Mottok delene 5-6 dager senere. Så hva skal jeg gjøre? Eller hvordan skal jeg gå fram? Med Vennlig hilsen MosRew Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå