elf2040 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 XMMS vil ikke bytte sang etter den er ferdig med den den spiller, den bare begynner på ny på samme sangen. Har lang playlist og shuffel og repeat står på. Noen som vett hvordan man fikser dette? Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 ...og repeat står på. Noen som vett hvordan man fikser dette? :o Lenke til kommentar
elf2040 Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Fungerer ikke uansett om repeat står av eller på. Det er utroligt irriterende å måtte bytte sang manuelt for vær gang jeg vil høre noe nytt Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg har selv opplevd at xmms kan oppføre seg litt snodig, avhengig av distro. Prøv å reinstallere, xmms altså. Det må da være den kjappeste og enkleste løsningen. Lenke til kommentar
huf Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 prøvd å loade playlisten på nytt? evt. add sangene på nytt å prøv da... Lenke til kommentar
elf2040 Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 har prøvd det også men når jeg tok på repeat så begynnte ikke sangen på ny den bare sluttet å spille Lenke til kommentar
jokki Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 det hørtes veldigt snodigt ut!! hvilken distro har du? Lenke til kommentar
iDude Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Fungerer ikke uansett om repeat står av eller på. Det er utroligt irriterende å måtte bytte sang manuelt for vær gang jeg vil høre noe nytt Skjer dette i gnome eller kde? gnome system (esd) er kjent for å være litt "flaky", mens KDE sitt system (artsd) er bedre (Jeg baserer dette utelukkende på egne erfaringer)... Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Har du prøvd å nuke alt som er av ~/.xmms-filer og kataloger under hjemmekatalogen? Ev. også oppsettfiler under /etc eller /usr/local/etc? Har du prøvd å kompilere fra scratch? Lenke til kommentar
Kick1 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Har du satt på "No playlist advance" ved en feiltakelse? Prøv å trykke ctrl-n og se om det funker da Lenke til kommentar
elf2040 Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Måtte bare slette alle filene i ~/xmms/ . Nå fungerer det igjen!! endelig Takk for hjelpen Lenke til kommentar
elf2040 Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Har du satt på "No playlist advance" ved en feiltakelse? Prøv å trykke ctrl-n og se om det funker da Leste det litt for sent. Sikkert det som var feil. Hvorfor er den knappen der i det hele tatt? Noen som bruker det? Lenke til kommentar
Kick1 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 yay det var det som var grunnen altså? det er for dj'er og sånne folk som ikke vil at den skal hoppe automatisk videre til neste sang. jaja :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå