Helen30 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Nå er jeg i villrede...hvordan får man egne ringetoner på iphone? Jeg har sittet å knotet med den fantastiske lette løsningen du kan gjøre i itunes (merke av tid,lage AAC fil,dra på skrivebordet) men det fungerer ikke. Jeg får ikke byttet filnavn,den legges i spillelisten istedet for ringetoner mappen som skal komme opp. Finner ikke ut hvordan på itunes store heller - du kan jo kjøpe en sang å lage ringelyd. Jeg har kjøpt tidligere,men får ikke laget ringelyd denne gangen.... Irriterende som fy dette....å beklager hvis det er hundrevis av tråder om dette emnet - men jeg hadde ikke mot til å lese igjennom hundrevis av sider med artikler om Iphone... Håper på hjelp.... Lenke til kommentar
nilox Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Dette med egne ringetoner på iPhone merkelig tungvindt ja. audiko.net er egentlig det letteste måten å skaffe ringetoner på. Finn ringetone, trykk på "Get iPhone Ringtone", så lastes det ned en m4r fil. Den bare dobbeltklikker du så den åpnes i iTunes under Ringetoner, så kan du synce med iPhonen din. Du kan også lage egne ringetoner på den siden. Endret 20. juli 2010 av Polluks Lenke til kommentar
Helen30 Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 joda,fikk det til å ha funnet et par sanger så nå ligger i en mappe som heter ringetoner. Problemet nå er at jeg synkroniserer til jeg ser mannen med ljåen - men ikke et pip fra den mappa blir synkronisert med iphonen....har da sett på instillingene ja...er ikke helt grønn - men ingen verdens ting nytter - å det lover ikke bra som førsteintrykk (vil ikke ha en slik tlf så lenge) Lenke til kommentar
nilox Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Det var da rart. Den må ligge under Ringetoner i iTunes. De dukker opp der automatisk om du dobbeltklikker på filene. Og så må du krysse av at iPhone skal synkronisere ringetoner, så skal det funke... Lenke til kommentar
Helen30 Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 ja filene ligger i en mappe som heter ringetoner -kom opp da jeg la til første tonen. Klikka på at ringetoner skulle synkroniseres,men har plagde i 2dg nå å det er ikke en eneste ringetone inne på iphonen.... Lenke til kommentar
nilox Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Nei da er gode råd dyre. Vanskelig å si hva som er feil her, noe må det jo være? Lenke til kommentar
Helen30 Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 skal prøve å reinstallere itunes å se om det kan være noe der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå