Gå til innhold

SE w995 tar ikke opp mer en et par og 20 sek med film


Anbefalte innlegg

Jeg har en helt ny W995. Den har siden jeg fikk den ikke tatt opp mer enn et par og 20 sek. I starten trodde jeg den sto på film for mms melding, men nå ser jeg at den ikke gjør det. Har forsøkt med begge valgene og den filmer ikke lenger. Det virker som noe klikker når den kommer over 20. Først stopper den gjene lenge på 19sek, så kommer for eksempel 22 sek etter en liten stund også blir det stille også bryter det. Har forsøkt å ta reset av telefonen, men det hjalp ikke. Siste alternativet er full reset, men da mister jeg en del programvare som jeg har fått med som ekstra tilbud som jeg ellers måtte ha betalt for. =( Nå er jeg på ferie også, så vet ikke hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om minnet ikke er fullt:

Oppdater firmware med SonyEricssonUpdateService (SEUS)

 

http://www.sonyericsson.com/cws/support/softwaredownloads/detailed/updateservice/w995?cc=gb&lc=en

 

Nå har jeg tatt full oppdatering, slettet hele softwaren og lagt den inn igjen, men nå er bare problemet verre. Når jeg filmer uten minnekort er det normalt, men med minnekortet klikker den. =(

Lenke til kommentar

kanskje støtter ikke mobilen minnekort større enn 4GB, pga den magiske FAT32-grensa... men det høres rart ut på en så ny mobil :) jeg ville ringt Sony Ericsson support evt. sendt de en epost. Om du sender en epost er det mye større sjanse for at de videresender den helt til den ender opp hos noen som har peiling. Om du ringer er det sjans for at du møter en supportperson á la: "er strømkabel i? å ja da veit jeg ikke" ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...