tormoddf Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 EA gir ut gigantisk nytt rollespillprosjekt med R.A. Salvatore, Todd McFarlane og Ken Rolston bak spakene. Les mer Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 "Spillet blir del av et større konsept satt til en og samme verden, og eier 38 Studios planlegger også bøker, tegneserier, leker, filmer, TV-serier og et eget MMO-spill (arbeidstittel Copernicus) basert på samme råmateriale." Det høres interessant ut. Om de har tenkt å gjøre verden til så mye må dette spillet være ganske interessant. Hvem gidder kjøpe bøker og leker basert på et kjedelig spill? Lenke til kommentar
lain Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Man kan alltids håpe det blir bra. Verdenen Drizzt lever i er bra stor for et mmo, og mye lore ta av. Eneste jeg er litt skeptisk til, er at det allerede er mange spill i denne settingen, så det må gjøres gjennomført bra for å slå an. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Håper på et nytt fantastisk rollespill å sløse bort vinteren på! Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Man kan alltids håpe det blir bra. Verdenen Drizzt lever i er bra stor for et mmo, og mye lore ta av. Eneste jeg er litt skeptisk til, er at det allerede er mange spill i denne settingen, så det må gjøres gjennomført bra for å slå an. Her er det nok snakk om en helt original setting som de bygger fra bunnen av. Ikke Forgotten Realms. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Så lenge han ikke bruker tid han ellers kunne brukt på å skrive mere om Drizzt, Artemis, Jarleaxe osv, så blir det sikkert bra ;D Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hørtes faktisk veldig lovende ut. The Elder Scrolls serien må vel også snart komme med et nytt spill? Var 4 år mellom Morrowind og Oblivion, og nå er det snart over 4 år siden Oblivion kom ut (mars 2006). Så lenge han ikke bruker tid han ellers kunne brukt på å skrive mere om Drizzt, Artemis, Jarleaxe osv, så blir det sikkert bra ;D Regner med han nok kommer til å bruke en del tid som ellers hadde gått til å skrive bøker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Sverd og bue igjen? ikke min greie. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hvorfor akkurat Oblivion utfordrer? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hvorfor akkurat Oblivion utfordrer? Fordi det er i samme sjanger, men blir nok litt feil å bruke Oblivion da det er et gammelt spill og snart vil nok et nytt TES spill komme. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Ja det var poenget mitt, Oblivion kom ut flere år siden mens dette spillet har ikke blitt ferdig utviklet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg synes også det er litt sært å omtale dette som en Oblivion-utfordrer når Oblivion tross alt kommer til å være godt og vel fem år gammelt når Kingdom of Whatshisface engang slippes. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Vel, Oblivion er da ingen sak å utfordre? Vanilla var et godt eksempel på hvordan du skal ikke ødelegge et spill..... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Vel, Oblivion er da ingen sak å utfordre? Vanilla var et godt eksempel på hvordan du skal ikke ødelegge et spill..... Med mods er spillet riktig så underholdene vil jeg si. Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Oblivion er et av de mestselgende og mest populære spillene i denne sjangeren (high fantasy, åpen verden, sanntidskamp). I tillegg er jo Elder Scrolls aktuelt i forbindelse med artikkelen pga. Rolston. Hva ville dere heller sammenlignet det med? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Videre har vi fått vite at Amalur er en magisk verden fylt med rare landskap, eksotiske byter, fargerike rollefigurer og fryktinngytende skapninger.Eksotiske byter. Hva med bits? Vil vi møte bits, som er den mindre versjonen av bytes? Og Oblivion er en god sammenligning, selv om det kanskje er "litt" på kanten å si "utfordrer" til et 4 år gammelt spill. Men jeg skjønte meningen med tittelen, så det funker. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Elder Scrolls III, Morrowind/quote] Lag gjerne spill i denne RPG stilen MEN Oblivion (rpg action) NOT so much (i det hele tatt). Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Eksotiske byter. Hva med bits? Vil vi møte bits, som er den mindre versjonen av bytes? Rettet Lenke til kommentar
TheParlourStrode Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Pussig at dette skulle komme nå.. Er i full gang med Salvatore's siste bok om Drizzt, The Ghost King. Blir nok ferdig idag. Har dog ikke hørt noe om at han er i ferd med å skrive flere bøker i serien? Et spill lagt til Forgotten Realms hadde nok vært noe jeg definitivt hadde sjekka ut, men vi får se hvordan dette blir. Det at Salvatore er bak spakene er uansett mer enn nok til å pirre min interesse! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Oblivion er et av de mestselgende og mest populære spillene i denne sjangeren Ja, men du skuffer nok mange RPG fans om du setter det som en målestokk for at spillet er Bra og ikke minst utfordrendet (som veldig få av rpg action spillene som kommer ut i dag er). Som jeg skrev det i min forige post: Elder Scrolls III, Morrowind Lag gjerne spill i denne RPG stilen MEN Oblivion (rpg action) NOT so much (i det hele tatt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg