Deem Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Will do, en gang morgen Lenke til kommentar
voffen Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ja, bare legg de ut på flickr, akam osv ja. Send meg de dere redigerer bare, og merk en av de med at det er bildet du vil ha med i konkuransen. Lager poll om 2 uker, så stemmer vi over hvem som vinner. Premien er Digital fotografering vol 3. Det er ikke noe stress med å skaffe bilder til modellene altså, jeg fotograferte de begge litt, så jeg har noen å redigerer til de. Hvordan ser det ut med innleveringer? Blir det visningsshow snart Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Er ikke så sykt mange som har innlevert enda nei. Nevnte jo også noe om en konkuranse, kan ikke alle sende det de vil ha med i avstemningen som ett eget bidrag til meg som vedlegg på en egen melding her på akam? Her er noen av mine bilder: Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Hei, Ikke så flink til dette med studio. Det beste bildet jeg tok den dagen var "uformelt". Endret 20. september 2010 av Bykatt Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Du har ikke tilfeldigvis planer om å fyre opp med en lignende runde i år også, cruel? Jeg er gjerne med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå