cruelphotography Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Stativ blir bare i veien. Betaler ingenting, jeg har fotografert de før / kjenner de så de gjør det gratis =) Lenke til kommentar
voffen Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Det nærmer seg nå. Noe spesielt vi skal ha med? Spleiser vi på modellhonorar? Er f.eks. egne stativ bare i veien eller er det praktisk? Hva slags utstyr skal dere andre ha med? Av utstyr blir det vel mitt gode gamle 450D med 70-200mm 2.8L, 100mm 2.8, 35mm 2.0 og kanskje 17-55mm 2.8 ; altså fotosekken min:-) Kanksje noen har litt tips om Sigma 530 blitsen min, for den er jeg dårlig med;-) Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Takk for et hyggelig og lærerikt treff! Francis Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Ja, tusen takk for interessant treff. Jeg fikk med meg at behandlede bilder en selv er rimelig OK fornøyd med skal mailes Cruel, men er det OK å legge ut her i tillegg? Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Takker Cruelphotography, dette var lærerikt for en som aldri har vært i studio før. Det kom masse informasjon om lyssetting og hvordan en påvirker bildet med forskjellige justeringer. Dersom det blir flere anledninger så ser jeg frem til det og anbefaler alle som evt ikke har vært i studio å slenge seg med på en slik mulighet. Takker også de andre deltakerne samt to tålmodige modeller. Nå gjenstår bare "litt" arbeid med å bearbeide bildene. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Takker for en lærerik dag. Morsomt å vite litt mer om lyssetting. Har ennå ikke lagt bildene over på pc, men det var ikke så mange som ble bra når en er amatør slik som meg. Satt etterpå sammen med gorgat og vi viste hverandre noen bilder vi var førnøyd med. Du mangler albuen var en kommentar, men kan sikkert croppes, da kan bildet kanskje bli bra. Får inderlig håpe at modellene får noen bra bilder. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Ja, bare legg de ut på flickr, akam osv ja. Send meg de dere redigerer bare, og merk en av de med at det er bildet du vil ha med i konkuransen. Lager poll om 2 uker, så stemmer vi over hvem som vinner. Premien er Digital fotografering vol 3. Det er ikke noe stress med å skaffe bilder til modellene altså, jeg fotograferte de begge litt, så jeg har noen å redigerer til de. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Får du til å sende meg de bildene jeg tok foran den blå bilen forresten Gorgat ? Feks legge de i en .rar og bruke http://www.sendthisfile.com/ https://www.yousendit.com/ http://www.dropbox.com/ ? Lenke til kommentar
Deem Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Vil du ha Jpeg, CR2 eller litt av begge deler? Endret 24. august 2010 av Deem Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Vil ihvertfall ikke ha noen RAW filer :=) Vil bare ha ting dere tar dere tid til å redigere såklart. WEB size jpeg. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Må bare legge ut et av bildene mine tatt ute på gata mens jeg holdt fast blitsstativet i vinden. Fotografer i aksjon Kanskje dette hadde vunnet sommerutfordringen? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Haha. Det bildet var ganske epic, egentlig. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Kommer dere til å dele resultatene fra treffet med oss andre? 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hadde vært spennende å se ja Veldig bra initiativ cruel! Og det bildet var epic, lessis! Hahaha! Jeg går der hver dag, kontorer rett ved, så det var morsomt å se. Visste ikke at du hadde studio der. Kult! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Kanskje dette hadde vunnet sommerutfordringen? Det hadde vært en kandidat - helt klart. Har dere tenkt å lage en bildetråd slik at vi andre kan se hva dere fikk til? 1 Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Her kommer i hvertfall et av bildene jeg tok, regner med det er flere som begynner å bli ferdig med noe redigering. Modellen er Valentina B. (Bilde på flickr) Studiotreff100822-10-Edit.jpg by gorgat112, on Flickr Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Må bare legge ut et av bildene mine tatt ute på gata mens jeg holdt fast blitsstativet i vinden. Kanskje dette hadde vunnet sommerutfordringen? Kjempefint bilde, lessis.... Her kommer i hvertfall et av bildene jeg tok, regner med det er flere som begynner å bli ferdig med noe redigering. Modellen er Valentina B. Det var jo profft, Gorgat.... Lenke til kommentar
voffen Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Da har jeg slitt meg gjennom noen turtorials om PS og fått fram disse bildene. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Det er disse to jeg har fått redigert så langt: Nye avataren min er forøvrig et av bildene Ole tok av meg ^^ Endret 16. september 2010 av Deem Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Mail meg det du likte best av de jeg tok, så skal jeg tusje det også :=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå