Gå til innhold

Studiotreff i Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det nærmer seg nå.

Noe spesielt vi skal ha med? Spleiser vi på modellhonorar? Er f.eks. egne stativ bare i veien eller er det praktisk? Hva slags utstyr skal dere andre ha med? :)

Av utstyr blir det vel mitt gode gamle 450D med 70-200mm 2.8L, 100mm 2.8, 35mm 2.0 og kanskje 17-55mm 2.8 ; altså fotosekken min:-)

Kanksje noen har litt tips om Sigma 530 blitsen min, for den er jeg dårlig med;-)

Lenke til kommentar

Takker Cruelphotography, dette var lærerikt for en som aldri har vært i studio før.

Det kom masse informasjon om lyssetting og hvordan en påvirker bildet med forskjellige justeringer. Dersom det blir flere anledninger så ser jeg frem til det og anbefaler alle som evt ikke har vært i studio å slenge seg med på en slik mulighet.

Takker også de andre deltakerne samt to tålmodige modeller.

Nå gjenstår bare "litt" arbeid med å bearbeide bildene.

Lenke til kommentar

Takker for en lærerik dag. Morsomt å vite litt mer om lyssetting.

Har ennå ikke lagt bildene over på pc, men det var ikke så mange som ble bra når en er amatør slik som meg. Satt etterpå sammen med gorgat og vi viste hverandre noen bilder vi var førnøyd med. Du mangler albuen var en kommentar, men kan sikkert croppes, da kan bildet kanskje bli bra. Får inderlig håpe at modellene får noen bra bilder.

Lenke til kommentar

Ja, bare legg de ut på flickr, akam osv ja.

Send meg de dere redigerer bare, og merk en av de med at det er bildet du vil ha med i konkuransen. Lager poll om 2 uker, så stemmer vi over hvem som vinner. Premien er Digital fotografering vol 3.

Det er ikke noe stress med å skaffe bilder til modellene altså, jeg fotograferte de begge litt, så jeg har noen å redigerer til de.

Lenke til kommentar

Må bare legge ut et av bildene mine tatt ute på gata mens jeg holdt fast blitsstativet i vinden.

Kanskje dette hadde vunnet sommerutfordringen?

Kjempefint bilde, lessis.... :yes:

Her kommer i hvertfall et av bildene jeg tok, regner med det er flere som begynner å bli ferdig med noe redigering.

Modellen er Valentina B.

Det var jo profft, Gorgat.... :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...