Beldor Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 wow, flott tiltak! Håper det blir flere slike så man kan få sniket seg med en gang Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Om det går bra, blir det nok flere. Var akkurat å hentet opp 2 nye blitzer og 3 softboxer idag, så da blir det litt mere å holde på med også.. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hvis kameraet mitt ikke er tilbake fra rep når treffet finner sted, er det noen som har et ekstra hus de kan låne meg? Jeg har Optikk til Nikon, Pentax og både SD og CF kort. På forhånd takk! Francis Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Jeg har ett canon kamera med optikk du kan bruke ^_^ Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg har ett canon kamera med optikk du kan bruke ^_^ Takk! Francis Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Andre modellen: http://www.cruelphotography.com/paradisbukta2/content/_MG_0298_Edit_large.html Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg oppdaget at jeg skal på A-ha-konsert med jobben 21. august. Det betyr at 22. august antageligvis blir en dag der jeg ligger i fosterstilling i sofaen og ser repriser av Home and away. Må derfor melde avbud. Synd, fordi det ville blitt en kul opplevelse og forhåpentligvis hadde jeg lært litt. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Ok, da er det en plass ledig. Noen som vil ha den ? Lenke til kommentar
Beldor Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Blir gjerne med hvis plassen fortsatt er ledig. Bor også rett i nærheten så trenger du mere hjelp til opp eller nedrigging kan jeg være med der. - Bjørnar Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Den er fortsatt ledig, men har sendt melding til en som meldte seg på men ikke fikk plass tidligere. Så om han ikke kan så er du med =) Lenke til kommentar
Beldor Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Den er god, da skal jeg titte innom her innimellom for å se hva som skjer Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Beldor, plassen ble desverre tatt av noen andre =) Om det er noen som finner ut at de ikke har tid osv, så er det forresten fint at de sier i fra så fort som mulig nå, så det er mulig noen andre kan få plassen. Lenke til kommentar
Beldor Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Beldor, plassen ble desverre tatt av noen andre =) Om det er noen som finner ut at de ikke har tid osv, så er det forresten fint at de sier i fra så fort som mulig nå, så det er mulig noen andre kan få plassen. Den er god, da får jeg heller prøve meg neste gang Blir det vel ett par ekstra øl etter fotomaraton på lørdag istedet, hehe Endret 20. august 2010 av Beldor Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Par ekstra øl høres ikke så dumt ut nei. Det er forresten VELDIG lurt å lagre telefon numret mitt. Siden det ikke er noen åpenbar inngang, det ligger høyt oppe i en bygård liksom. Så eneste måten å komme seg inn på er å ringe meg og få meg til å komme ned å åpne. nr 48 21 58 32 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Blir det vel ett par ekstra øl etter fotomaraton på lørdag istedet, hehe Du er ikke alene om det Lenke til kommentar
Deem Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Fotovideo har badeandrace klokka 12. Jeg foreslår at om alle har lyst kan vi møte om der for racet, og når det er ferdig slå følge ned til kontoret. Noen som synes det høres ut som en grei ide? http://www.fotovideo.no/badeand/info.aspx Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Er det ikke litt over gjennomsnittlig frekt å bruke denne tråden til å reklamere for noe annet foto relatert som skjer på akkurat samme tidspunkt ? ^_^ 1 Lenke til kommentar
Deem Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Njaaa... Jeg synes at premien fristet ganske mye, så det var litt vanskelig å ikke foreslå det Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Det nærmer seg nå. Noe spesielt vi skal ha med? Spleiser vi på modellhonorar? Er f.eks. egne stativ bare i veien eller er det praktisk? Hva slags utstyr skal dere andre ha med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå