laneZ Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hei! Jeg har vært så uheldig og fått kjøle pasta i CPU og hovedkort ! Det er dessverre ødlagt. Jeg hadde et p4 system. Nå har jeg tenkt på et AMD system med tanke på pris og ytelse. Jeg har råd til og bruke ca 3000 kroner på hovedkort og CPU. Hva burde jeg velge ? Må ha støtte for AGP 8x fordi jeg har radeon 9700 pro. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Er du sikker på at det er ødelagt? Jeg skal snart kjøpe en ny PC, og jeg har valgt Asus A7N8X Gold og AMD Barton 2500 Dette koster tilsammen under 2000 kr. Hvis budsjettet ditt er 3000 så er det vel bare å gå oppover i Barton stigen... Det hadde vært greit å vite hva du skal bruke PCen til. Om du skal overklokke, eller ønsker en stille maskin. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hei! Jeg har vært så uheldig og fått kjøle pasta i CPU og hovedkort ! Det er dessverre ødlagt. Jeg hadde et p4 system. Hvordan klarte du å ødelegge både cpu og moboet? Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Er ikke sikker paa om hovedkortet er odlagt. Men jeg skal selge det vis det funker. Vil heller ha et AMD system. Saa vilket hovedkort burde jeg velge ? Vilken prossor ? Folger det med boxed vifte naar jeg bestiller AMD CPU ? Ellers vil jeg ha et stillegaaende system! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg lagde et oppsett her som jeg tror vil være meget stillegående. Ta gjerne en titt: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=124550 Du kan kjøpe en AMD Boxed kjøler, og har jeg hørt er relativt stille, men ikke det beste du får på markedet hverken når det gjelder kjøling eller støy. Så er du av den typen som går for det enkleste så kan du jo bare kjøpe det. Velg en Barton CPU som du har råd til, og kjøp et Asus A7N8X Gold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå