Fredtrix Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Vet ikke helt hvilken retning jeg skal velge enda. Det virker mer sikkert og velge en ingeniørutdanning, men har ikke så mye informasjon om hvordan arbeidet er som produktdesigner. Noen som vet hva dette yrket innebærer? Eller kanskje har noen kloke erfaringer? (Det er ikke produktdesign innen ingeniørutdanning det er snakk om). Utvikling, nyskapenhet og konstruksjon er noe av det jeg vil jobbe med. Lenke til kommentar
Oas3k Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Utvikling, nyskapenhet og konstruksjon er noe av det jeg vil jobbe med. Virker på meg som det nettop er produktdesign innen ingeniørutdanning du ønsker. Oo Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg kjenner flere som har tarr Industriell Design på NTNU. Disse jobber med mye forskjellig. En jobber med å designe biler for Audi, en jobber med doktorgrad der han forsker på hvordan design kan gjøres mer bærekraftig og en jobber med interaksjonsdesign (software). Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Det ble ingeniør! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå