Hugo_Hardnuts Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hva slags server er det du har som krever +800W?! Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) @Habitats: Har du SSD, kan du gni hendene sammen og det er nok til å drive dem, det jeg tenker på som mye er ikke det du nevner her, helt normal og vannkjølingen drar ytterst lite, dette går nok fint.. Men stille er jo ikke Tt'en da, min mist 1kw støyer som din i idle med blodklokka GTX480SLI og 4.0ghz i7, har erfaring med toughpower dessverre Endret 9. mars 2011 av Ourasi Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Hva slags server er det du har som krever +800W?! Tenkte det samme (Driv og småtweaker litt på x6'en min her og ser at den trekker 450w ut av veggen... noe høyere en forventet ja) EDIT: Er det noen maks OC tester av 6990 der ute? Frister sykt med et nytt kort, men usikker på om jeg tør å kjøpe et dobbelkort engang til Endret 9. mars 2011 av Mumriken Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ny driver gutter Catalyst 11.4 early preview AMD Catalyst™ Driver 11.4 early Preview Features: Delivers performance enhancements for the AMD Radeon™ HD 6000 Series & Windows 7. Includes enhancements to the AMD Catalyst Control Center™ o New task based Display Management controls § Simplifies the configuration of displays and display settings o New Eyefinity setup group§ Setting up an Eyefinity group has never been easiero New branding (based on system configuration) § AMD based platform – AMD VISION Engine Control Center § Discrete AMD GPU with Intel CPU – AMD Catalyst Control Center™ o AMD Catalyst update notification (found within the Information Center) § Please note this functionality is not yet enabled, but will be in a future AMD Catalyst release § This feature will be used to notify users that new AMD Catalyst software packages are available Fixed cases where Dragon Age 2 would hang in DirectX11 on ATI Radeon™ HD 5800 Series products. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Ny driver gutter Catalyst 11.4 early preview velkommen etter :b MD Catalyst 11.4 Early Preview 7 Vista x32 x64 http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/Catalyst114earlypreview.aspx http://downloads.gur...nload-2687.html Endret 9. mars 2011 av Balli Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hva slags server er det du har som krever +800W?! En med masse rart i... @Habitats: Har du SSD, kan du gni hendene sammen og det er nok til å drive dem, det jeg tenker på som mye er ikke det du nevner her, helt normal og vannkjølingen drar ytterst lite, dette går nok fint.. Men stille er jo ikke Tt'en da, min mist 1kw støyer som din i idle med blodklokka GTX480SLI og 4.0ghz i7, har erfaring med toughpower dessverre Vel. Har 1 SSD og 3 WDC black. Går egentlig bare ut ifra PSU-kalkulatoren jeg, som ga meg 827w recommended (og da hadde jeg ikke addet all slags duppeditter, eller tatt stilling til OC av GPU, enda). 850w'n min er vel 2 år gammel, og antar den lever et godt stykke under 850w den dag i dag. Har hatt komponenter som har gått til helvete for noen år siden, da PSU ikke klarte gjøre jobben sin. Men om det er slik at det verste som kan skje om systemet får for lite strøm med en toughpower er at den slår seg av, er det vel bare å avvente. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Da var kortene i hus. Må få skaffet vannblokker fort, for dette bråker no helt for jævlig. Ser heller ikke akkurat spesielt elegant ut... Men for en fryd de var i aksjon. ALLE problemene mine med 5970 er borte! Da var i alle fall helgen i boks Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Blir sikkert vakkert det der når du får slengt på vannblokkene og ryddet vekk PCI-E kablene Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Det var planen ja. Blokker og bakplater bestilt Lenke til kommentar
Balli Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Det var planen ja. Blokker og bakplater bestilt ditto. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Det var planen ja. Blokker og bakplater bestilt ditto. og quad kobling håper jeg Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 4x6970 på vann Kjenner en smule misunnelse Hvordan er skaleringen på de, så en 6990cf test og kan ikke si at det så så imponerendes ut, men det kan jo komme seg med en driver update. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 ikke akkurat den beste skaleringen, men jeg regner med når amd faktisk får ræva sikkelig i gir at de gir ut en driver som funker. :!: Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Huff tørr nesten ikke bruke kortene jeg. Det øverste (som sitter klint inni det andre) ligger og idler på 80C og 100+ under load. Dette kan da umulig være bra. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Høres mye ut, men ATI korta, eh...AMD pleier og throtle ned når de går for varme. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Huff tørr nesten ikke bruke kortene jeg. Det øverste (som sitter klint inni det andre) ligger og idler på 80C og 100+ under load. Dette kan da umulig være bra. Putt noe i mellom kortene helt i enden slik at du får 2-3mm åpning og sett en vifte til å blåse rett inn der det funket bra for meg. Et lite triks er å bruke 2 PCI skjulere til kabinettet og henge vifta i de oppå skjermkortet. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Satte viftene til å blåse 100% (gikk ikke så høyt på auto), dette hjalp litt. Skal prøve det du nevner minhund. Men PCI-skjulere Hva mener du med det? edit: Putta litt av en bruskort mellom kortene og laget en gløppe på 2-3mm, og dette gjorde underverker gitt. Kortene ligger og makser på 92C nå. 10C forskjell det Endret 12. mars 2011 av Habitats Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hva er egentlig best? ekstern eller intern vannkjøling? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Hva er egentlig best? ekstern eller intern vannkjøling? Ekstern er som regel best i forhold til temps og om du gidder å ha 2 komponenter men ett godt intert oppsett er vel mest praktisk. Jeg har begge deler her men har plass til det. Satte viftene til å blåse 100% (gikk ikke så høyt på auto), dette hjalp litt. Skal prøve det du nevner minhund. Men PCI-skjulere Hva mener du med det? edit: Putta litt av en bruskort mellom kortene og laget en gløppe på 2-3mm, og dette gjorde underverker gitt. Kortene ligger og makser på 92C nå. 10C forskjell det PCIe braketter eller hva man nå kaller dem er de som sitter på kabinettet og som vi tar av når skjermkortene skal på plass. En vifte som blåser luft inn mellom skjermkortene enten fra siden eller bakfra senker temps fort 10-20C Endret 12. mars 2011 av minhund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå