Gå til innhold

Den offisielle 6xxx tråden, med link til drivere og prisguide

Goodall

Anbefalte innlegg

Som sagt ingen er noe direkte etterfølger, men de er lansert i samme prissjikt.

Crysis Beta'en har bare DX9 støtte.

Som regel blir spillet automatisk satt til dx11 vist du har et skjermkort som støtter det.

eneste spillet som jeg vett at ikke gjør dette automatisk er WoW Cataclysm.

Vist du vil overstyre de automatiske innstillingene, finner du som regel svar på google om hvordan gjøre det for det enkelte spillet.

F.eks. BF BC2: http://forums.gametr...mpany-2/1045899

Ja det forklarer jo litt.

Bare å vente til de utgir spillet i sin helhet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjørte et Vantagerun mens det var kaldt på rommet, har måttet øke volten ganske drastisk da jeg traff en vegg på 945 mhz core, men dinga iallefall 24k uten å maxe CPU :)

Vertex3D HD6950 unlocka BIOS:

EDIT: Før dere, spør, klokka var fem på morgenen. Lang dag på jobb, sovna klokka ni! :)

post-3749-0-57149900-1298462053_thumb.png

Endret av DuraN
Lenke til kommentar

Dere som har Shaman kjøleren:

Hva bruker dere til å kjøle VRM's på kortene deres?

Brukte først det som fulgte med shaman, mens nå har jeg bytt ut dem med Sharkoon ram heatsink2 fra multicom siden jeg allerede hadde bestillt dem, gikk ned 3-4c fra det som fulgte med shaman :)

post-113950-0-57652700-1298477467_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Så det følger med heatsinks i pakken til Shaman? Trodde du måtte kjøpe no kraftigere i tillegg siden alle reviews jeg har sett har en sånn VRM heatpipe sak i tillegg fra Thermatake... Men er det godt nok uten så er det jo gull iom at det er støyen jeg er mest interessert i... eller skal vi si uinteressert i :)

Lenke til kommentar

Hvilke kort i HD6xxx er etterfølgere til HD5xxx serien? :) Noen som kan ramse opp? Linker til nettsider osv?

5770-6850

5830-6870

5850-6950

5870-6970

5970-6990

Er vel ca. sånn :-) Er vel ikke akkurat noe direkte etterfølgere noen, men plassert rundt det samme prisjiktet som 5000-serien hadde ved lansering.

Takker så meget ;)

Lenke til kommentar

Så det følger med heatsinks i pakken til Shaman? Trodde du måtte kjøpe no kraftigere i tillegg siden alle reviews jeg har sett har en sånn VRM heatpipe sak i tillegg fra Thermatake... Men er det godt nok uten så er det jo gull iom at det er støyen jeg er mest interessert i... eller skal vi si uinteressert i :)

Max tempen på vrm ligger på 50c i furmark, så vidt jeg vet så er det ikke noen heatpipe til hd6950/6970 enda.

Lenke til kommentar

Husker da jeg fikk 5970 at jeg tenkte..Skal dette inn i kabinettet altså? Jeg så på kortet, så på kabinettet, så på kortet. Hmm tenkte jeg. Joda, gikk det, 0.5cm klaring, ellers måtte jeg tatt ut bayene hehe. 6990 kan godt være bredere for min del, men ikke mye lengre enn 5970. :p

Endret av kidio007
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...