Mydog Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Ingen som har testet 11.2 ennå? Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Ingen som har testet 11.2 ennå? Skal installere den nå, tviler på at det kommer til vere noen forskjell når det kommer til ytelse, men vi får se. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 tester den nå på 5970+2x5870 riggen min, håper å bryte 50k grensa i vantage, var 37 poeng unna med 11.1 Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 tester den nå på 5970+2x5870 riggen min, håper å bryte 50k grensa i vantage, var 37 poeng unna med 11.1 Har du disabla alt av aero osv? Kan tjene noen poeng på det å tror jeg. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Har ikke det men jeg sliter med for liten PSU, har kun en Mist 1000w og riggen er oppe i 1200w fra kontakten når jeg kjører Må bytte PSU til en Antec TPQ 1200W Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Har ikke det men jeg sliter med for liten PSU, har kun en Mist 1000w og riggen er oppe i 1200w fra kontakten når jeg kjører Må bytte PSU til en Antec TPQ 1200W Blafrer vel i lysene i huset når du skrur på pcen ser jeg for meg? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Har dere fått noe bedre inntrykk av 11.2? Software Description Download AMD Catalyst 11.2 Win 7 Vista x64 This is the official AMD Catalyst 11.2 driver. The AMD Catalyst™ software suite 11.2 contains the following: AMD display driver version 8.821 HydraVision™ for Windows XP, Windows Vista and Windows 7 Southbridge/IXP Driver AMD Catalyst™ Control Center version 8.821 The new Catalyst Control Center features Catalyst AI Texture Filtering updates The Quality setting has now been improved to match the High Quality setting in all respects but one; it enables an optimization that limits tri-linear anisotropic filtering to areas surrounding texture mipmap level transitions, while doing bilinear anisotropic filtering elsewhere. This optimization offers a way to improve filtering performance without visibly affecting image quality The Performance setting has been updated to address the sharpness of the default Quality setting causing shimmering in certain cases. It now provides a smoother filtering option that eliminates most shimmering while preserving the improved detail provided by anisotropic filtering. Tessellation Controls Supported on the ATI Radeon HD 5000 Series and the AMD Radeon HD 6000 Series New settings give users full control over the Tessellation levels used in applications. The default selection “AMD Optimized” setting is intended to set the best level of Tessellation on a per application basis. The “AMD Optimized” setting is designed to help users get the maximum visual benefit of Tessellation, while minimizing the performance impact associated with enabling Tessellation. Currently no applications have been profiled. The “Use Application Settings” option gives applications full control over the Tessellation level. Users can also manually set the maximum tessellation level used by applications with the slider control Morphological Anti-Aliasing support for the ATI Radeon HD 5000 Series AMD Catalyst now includes official support for Morphological Anti-Aliasing for the ATI Radeon HD 5000 Series Support Video Quality settings during Blu-ray 3D playback Supported on the AMD Radeon HD 6000 Series Requires Blu-ray 3D player software, 3D supported display and 3D Stereoscopic glasses Users can now enable the Video Quality settings within the Catalyst Control Center when playing Blu-ray 3D content Performance Improvements: Call of Duty: Black Ops: Performance increases up to 11% on ATI Radeon™ HD 5000 Series single card configurations with anisotropic filtering and anti-aliasing enabled Batman Arkham Asylum: Performance increases up to 4% on ATI Radeon™ HD 5000 Series single configurations with anisotropic filtering and anti-aliasing disabled. Endret 16. februar 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Ingen som har testet 11.2 ennå? jeg har! fortsatt ikke optimalt.... Endret 16. februar 2011 av Balli Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Da var mitt HD6970 montert og testet. Merker rimelig grei forskjell ift. de to HD4870'ene jeg satt med før ja Har ikke fått testet kjøleren jeg bestilte fordi jeg glemte å legge ved monteringssett. Fikk kortet uklokket opp i 97*C da jeg testet ArmAII, så tror det blir greit med tredjepartskjøler. Er dog imponert over støynivået på stock-kjøleren. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hvilken kjøler og monteringssett? Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Arctic Cooling Accelero Xtreme Plus og monteringssett VR001. Monteringssettet inneholder kjølevibber for minnebrikkene bla. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 hans2k: Hva kjører du som 24/7 klokk med shaman kjøleren? Evt. hva kjører du som gamingklokk? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Skulle teste Rift beta, og måtte oppgradere til 11.2 for å få det til å funke i det hele tatt. Ser ut som det er flere osm har samme "problem". Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) hans2k: Hva kjører du som 24/7 klokk med shaman kjøleren? Evt. hva kjører du som gamingklokk? Er på 1045/1500 atm, har ikke prøvd høyere minne klokk enda. Endret 17. februar 2011 av hans2k Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Skulle teste Rift beta, og måtte oppgradere til 11.2 for å få det til å funke i det hele tatt. Ser ut som det er flere osm har samme "problem". Selv har jeg ikke hatt ett eneste problem med mitt 6870, men har dog sett endel som har vaert ute for at 11.2 har hjulpet ja... Virker litt tilfeldtig paa meg, men hvilken driver hadde du f0r 11.2? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Arctic Cooling Accelero Xtreme Plus og monteringssett VR001. Monteringssettet inneholder kjølevibber for minnebrikkene bla. Sitter selv med den kjøleren på mitt Asus HD6970 og er godt fornøyd. Støynivået på kjøleren er omtrent ikke-eksisterende, kjølingen er meget god (gikk ned 20 grader i idle, og enda mer i load). Eneste som kan sies er at kjøleren er såpass tung at kortet bøyer seg litt mot enden. Om du kjøper passende skiver og muttere kan du i teorien feste bakplaten på kortet før du skrur på kjøleren, da bakplaten fungerer fint som avstiver. Så en som hadde gjort dette. Men det går akkurat fint uten. Det er litt herk å få vekk all gummien som ligger på kortet, og en god del av komponentene du skal ha adhesive-løsningen på, er såpass liten at det kan lønne seg å smøre denne jevnt utover kjøleribben, og deretter å plassere kjøleribben på komponentene. 1 Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Supert, takk for tipset! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Hvor kjøpte dere "Arctic Cooling Accelero Xtreme Plus"? Finner bare utgaver uten "Plus" og heller ikke kjøleribbe settet. EDIT: Jeg fant VR001 (riktignok utsolgt) men fortsatt ikke Xtreme Plus. EDIT2: Fant det på Dustin . Men hvor mange slotter obstruerer løsningen? Endret 21. februar 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Krever tre slotter. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Ok hmm, vanskelig å finne gode kjøleløsninger for CFX annet en vann eller ferdige ikke-referanse løsninger som TFII. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå