Gå til innhold

Den offisielle 6xxx tråden, med link til drivere og prisguide

Goodall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cursio: Bra du deler slikt i tråden her :thumbup:

Siden jeg er ganske sikker på at mange velger 6950 over 6970 pga. at de kan låses opp.

Det skulle nå bare mangle :)

Forhåpentligvis klarer mitt 6970 og slutte med den fæle uvanen sin med å sette seg ned på 500mhz helt random.

Forsøkte du å avinstallere Smartdoctor / Msi Afterburner / Trixx som jeg nevnte for deg i den andre tråden? Ser mange som har hatt dette problemet fikk det løst etter avinstallasjon av Msi Afterburner, inkludert meg selv! :)

Lenke til kommentar

Når en flasher bios på et 6950 kort til 6970 bios, stilles da klokkefrekvensen opp automatisk til 6970 standard?

Du bør ikke flashe 6950 kortet ditt til 6970 bios.

Unlock heller kortet så du får like mange shaders som er på 6970, MEN du slipper risikoen med og skade kortet som har skjedd med mange.

Unlocke shaderne er trygt forøvrig:)

Ok. Da har jeg misforstått. Trodde man måtte flashe bios for å låse opp shaders.

Lenke til kommentar

Helt i starten var det som ble gjort, så kom det mulighet bare for og åpne shaderne uten og måtte flashe til 6970:).

I ettertid så ser man at å flashe 6950 til 6970 ikke har vært så lurt, flere med 6950 opplevde at kortene fikk skade, så hjalp ikke og flashe tilbake heller.

Her er oppskrften:

http://forums.techpowerup.com/showpost.php?p=2155671&postcount=1043

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

På extreme så er nesten brosteinene vekke i 11.1a

Man har tesselation-styring i 11.1, og for at du skal få samme score ca. så må du sette tesselation ned på rundt litt under 2 og 11.12a kjører på ca.6 utifra scoren de får på 6 i 11.1 som er veldig lik 11.12a

Det er grunnen til at jeg venter til den offisielle, er noen artikkler på nettet om det eller folk som har testet det ganske bra.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...