Gå til innhold

Den offisielle 6xxx tråden, med link til drivere og prisguide

Goodall

Anbefalte innlegg

Nydelig Greddi :thumbup:

En dårlig nyhet da, fra en som fikk mail fra Ati i dag:

I came in this morning and it seems as though our Driver Team had a few more last minute tweaks/changes which in turn delays the process for certification and testing and now the new date is firm for next week. The driver is a “release candidate” and we’re currently working on WHQL certification, the Driver Team is keeping me informed as to when it’ll go live. I’ve now been told that they’re working on a timeline to have it out by mid-next week, so most definitely either Wednesday 25th or Thursday 26th .

Tatt fra:

http://forums.legitreviews.com/about31906.html

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har 3 stk 6970 kommet til hus :new_woot:

Dette blir spennende :p

tri-fire vs tri-sli. Må bare vente på driveren som kommer ut idag skal komme på plass!

FAEN TA DEG, jeg skulle poste bilde av kortet mitt og utstyr jeg har fått i dag så kommer du med denne jævlige sexinessen. :hrm:

Lenke til kommentar

heisann flinke folk.

Min bror har fått seg et par 6870 og har lyst til å klokke disse (spesielt etter at jeg fikk 7 pong mere enn ahn i heaven:P)

hvor langt er det mulig å klokke disse og er det noen gevinst på dette? (han har slike powercolor kort om det skulle ha noe å si)

Lurer forøvrig på hvilke drivere som gir best generell ytelse med slike i xfire pr dags dato?

på forhånd takk :)

Lenke til kommentar

bruk 10.12 a hotfix med nyeste Cap.

Stock så kan du makse CCC..de fleste klarer det på stock volt utifra det jeg har sett og erfart.

Over det varierer det, for man må prøve seg frem.

Selv om det foreks stopper på 970 på kjernen så betyr ikke det at der er stoppen så det er sagt.

Kortene her er litt merklig :tease:

Det med Heaven, en med mindre klokk kan slå en med høyere klokke. Bare så det ikke blir søsken-krig :!:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...