Kent -amdme- Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 hmmm... hva var det som var stock volt igjen??? må vel komme noe støtte for skikkelig voltregulering snart Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Heaven er det gpu som teller ja Desverre så har ike Asus eller Msi ordnet slik at det fungerer hos alle..og ikke bare utvalgte personer( omtrent) 1.17 Og 1000\1500 på stock volt er ikke dårlig Endret 6. januar 2011 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 The cards not arrived yet. And I seriosly doubt that they will till Jan 10th. And even if they wilk, I'll anyway won't code anything during holidays. Ser ut til at man må vente noen dager til. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Holiday er som kjent ikke vacation eller weekend så jeg stusset på hvilken helligdag han sikter til. Det jeg fant på første google søk var Peculiar People Day Eller så kan det være Martin Luther King. 3rd Monday in January - Martin Luther King Day Honors Martin Luther King, Jr., Civil Rights leader, who was actually born on January 15, 1929; combined with other holidays in several states. Ikke så veldig mye annet i følge denne: http://www.travelnotes.org/Events/01-jan.htm Endret 7. januar 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jo cmf_Tiger. Konfigurert de i Catalyst Control centeret hmmm. hvordan skal jeg få det til, får jo bare en skjerm opp der? Gikk fint med minne 2 gamle 3870X2 kort. Har surfet liit rundt og har kommet frasm til at det ikke går og bruke begge dvi-utgangene...eller det er mange som har problemer med det. Mange bruker en overgang av typen minidisplay til vga. Lurer derfor om jeg kan bruke denne, selv om den er av merke apple (link) Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Yeah, da fikk jeg endelig pakken jeg har ventet på: Bare synd kun ett av de er mine, andre er til en kompis. Passer det da mon tro? Like a glove! Da er det bare å begynne å klokke . 1 Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Ser ut som kortene i hvertfall klokker godt på stock volt, jeg kom igjennom både Hwbot Heaven og 3D11på 1030/1504 i går. Har økt volten i Smartdoctor til 1,3 men får ikke mer enn stock uansett(1,15-1,17) Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jo cmf_Tiger. Konfigurert de i Catalyst Control centeret hmmm. hvordan skal jeg få det til, får jo bare en skjerm opp der? Gikk fint med minne 2 gamle 3870X2 kort. Har surfet liit rundt og har kommet frasm til at det ikke går og bruke begge dvi-utgangene...eller det er mange som har problemer med det. Mange bruker en overgang av typen minidisplay til vga. Lurer derfor om jeg kan bruke denne, selv om den er av merke apple (link) Hade selv problem med noe lignende. Den øverste er singel og den underste er dual-link. Har en dvi -> vga som ikke virker på dual-link utgangen.Kan jo være noe med kabelen også (singel/dual-link) på den nederste utangen? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Klokke inne den trange boksen ja :!: Får håpe det går bra da Endret 7. januar 2011 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Ser ut som kortene i hvertfall klokker godt på stock volt, jeg kom igjennom både Hwbot Heaven og 3D11på 1030/1504 i går. Har økt volten i Smartdoctor til 1,3 men får ikke mer enn stock uansett(1,15-1,17) Har du gjort noe for at de klokker bra nå eller? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 øøøøh..nei Er gammelt nytt at flere har klart 950\1000 på kjerne og 1450\1500 på minne Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Ser ut som kortene i hvertfall klokker godt på stock volt, jeg kom igjennom både Hwbot Heaven og 3D11på 1030/1504 i går. Har økt volten i Smartdoctor til 1,3 men får ikke mer enn stock uansett(1,15-1,17) Har du gjort noe for at de klokker bra nå eller? Egentlig ingen ting og jeg nærmer meg grensen for hva jeg klarer på stock volt. Håper det kommer noe som gjør at jeg kan endre volt på gpu og eventuelt minne også snart. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Får håpe asus og msi får hendene ut av stompen snart og fikse det Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Kommer med et lite bidrag før pc´en får en fresh windows.. gud hvor mye søppel man greier å samle på :!: Prøvde å kjøre hwbot unigine men det blir bare feilkode... så jeg kjørte den på vanlig måte Gpu er stock. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Tydlig at cpu ikke gjør mye i Heaven. pen score for stock syns jeg Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 takk skal prøve å øke litt etterhvert her er feilkoden jeg får når hwbot unigine bench avsluttes Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) aaaah, her er fix: Finally able to reproduce the error!! The quick'n'dirty workaround: - go to control panel - go to region and language - change 'format' to 'english (uk)' - change location to 'united kingom' Dette gjelder alle som ikke har det der som standard frem til de kommer med en ny versjon. Endret 7. januar 2011 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Sikkert jeg som er tåpen, men jeg fikk det ikke til å virke Her er uansett score i Unigine med max klokk i CCC 950-1450 Har litt lyst til å legg inn asus bios slik at man kan klokke høyere Endret 7. januar 2011 av Kent -amdme- Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Vet ikke hva extreme settingen på unigine er men her er ivertfall score med ALT på max Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Ny score med "bare" tesselation på extreme, ellers standard dx11 run Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå