oOF Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 5770 :!: Får spilt bc2 og mw2 da.... Men holdbart...absolutt ikke, jeg er grafikkhore deluxe BC2 og 5770 er ikke noen drømmemiks, det hakkeer som svarte satan hver bidige gang det blir røykfylt på bretta og antialiasing må jeg slå nesten helt ned for at det skal bli noenlunde ok på 1920x1080 med low details. Men det er greit spillbart, bare ikke noe mer. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Begynner å lure litt på om jeg skal kjøpe 6870 nå å kjøpe 6990 rundt påsketider i steden. 6870 kortet kan jeg bare slenge i mitt lille M-Atx kabinett, pc'n som er lett å ta med seg rundt omkring hvis jeg har behov. Så kan denne pc'n kose seg med 6990 Rart hvordan dette ble en veeeeldig fristende tanke Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 @Goodall, kjøp heller et midlertidig Nvidia kort, så kan du heller bruke den som dedikert physX kort senere? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 @Goodall, kjøp heller et midlertidig Nvidia kort, så kan du heller bruke den som dedikert physX kort senere? Det var en ide jeg ikke har tenkt på Det hørtes lurere ut Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) http://www.fudzilla....er-than-gtx-480 Bekreftet fake................ http://news.softpedi...ay-171298.shtml Dette burde du ha fått med deg synes jeg.......... De tar en fake slide, fantaserer en historie og konkluderer med fiasko, på tide å lære at det meste fra FUD er bærre piss... Endret 8. desember 2010 av Ourasi Lenke til kommentar
Blackey Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det synes ikke jeg. Jeg la bare ut en link til et 6970 rykte fra Fudzilla før jeg råkjørte til skitrening. Det må være lov til å peke og si "se der". Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Skulle ønske AMD bare lanserte 6950 og 70 NÅ!! Orker ikke mere venting...blir GAAAAL Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) "Verden er ikke stor, men Norge er faktisk mindre" sa nevøen min etter å ha overhørt en samtale.Ja nå skjelver man i bukseselene , la oss håpe dette ble de siste ord på dette nivået. Det synes ikke jeg. Jeg la bare ut en link til et 6970 rykte fra Fudzilla før jeg råkjørte til skitrening. Det må være lov til å peke og si "se der". Ah, så det er hva man kaller det når du gjør lignende i desto verre grad Back to topic: Uansett hvordan dette lander får man en rimelig fristende produktlinje med 6850, 6870, 6950, 6970 og 6990. Samt Nvidias 570 og 580. De kommer vel snart med en 560, 550 ol. Om det ikke kommer 575 og 565 først som på 4xx linja. Om noe av dette blir verdt å bytte ut med 480 kortet er en annen sak. Endret 8. desember 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Blackey Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Hva er det med deg da Theo? Jeg tar en hyggelig tone til deg og du snakker om å skjelve i buksene og siste ord på dette nivået. Forstår ikke hvordan du kan trekke noe negativt ut av dette???? Fudzilla: Jeg er bare budbringeren som viser til noe andre har skrevet, og har ikke kommentert eller sagt at jeg tror på dette. Hadde noen andre gjort det så hadde det nok vært greit. Hvis jeg ser en artikkel som kommer med rykter eller påstander rundt ytelsen til Cayman enten det er Anandtech, Guru3D, Tomshardware, xbitlabs, fudzilla eller itavisen så har jeg nå forstått at man ikke skal gi nettadressen til noen på denne tråden før man har kvalitetssikret kildene til artikkelforfatter (selv om kilden ikke er opplyst, og man ikke har mulighet til å etterkontrollere dette). Kan vi ikke bare legge dette bak oss på en positiv måte og ta hverandre i hånden eller hva enn det kalles over veven? Endret 8. desember 2010 av Blackey Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Da var dette bestilt! Bare håper jeg får det før jul! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 er ikke sikkert 6950 blir vedlidg mye dyrere men.... Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 "Verden er ikke stor, men Norge er faktisk mindre" sa nevøen min etter å ha overhørt en samtale.Ja nå skjelver man i bukseselene , la oss håpe dette ble de siste ord på dette nivået. Det synes ikke jeg. Jeg la bare ut en link til et 6970 rykte fra Fudzilla før jeg råkjørte til skitrening. Det må være lov til å peke og si "se der". Ah, så det er hva man kaller det når du gjør lignende i desto verre grad Back to topic: Uansett hvordan dette lander får man en rimelig fristende produktlinje med 6850, 6870, 6950, 6970 og 6990. Samt Nvidias 570 og 580. De kommer vel snart med en 560, 550 ol. Om det ikke kommer 575 og 565 først som på 4xx linja. Om noe av dette blir verdt å bytte ut med 480 kortet er en annen sak. Tja, om det blir som jeg tror, nemlig at HD6970 blir ~20% raskere enn GTX580, så blir forskjellen ned til GTX480 allikevel ikke skremmende mye, men fristelsen blir betydelig større enn f.eks. å gå fra GTX480 til GTX580. Personlig begynner jeg å bli lei av at skjerminstillingene (lys/gamma etc.) aldri huskes etter reboot eller bytte av skjermer, og nokså ustabilt kontrollpanel om man bytter skjermer titt og ofte, med nvidia driverne fra og med 260.xx og oppover. Så jeg har ingen illusjoner om at "grasset er grønnere" mtp drivere hos nvidia... 258.96 er vel den siste driveren som var 100%, men den nekter å klokke, opp eller ned, selv med nvidias egen ntune.... Så, ett HD6970 er nok temmelig sikkert i boksen min rundt lansering, på overnevnte punkter, er de rødes drivere helt superbe... Hva er det med deg da Theo? Jeg tar en hyggelig tone til deg og du snakker om å skjelve i buksene og siste ord på dette nivået. Forstår ikke hvordan du kan trekke noe negativt ut av dette???? Fudzilla: Jeg er bare budbringeren som viser til noe andre har skrevet, og har ikke kommentert eller sagt at jeg tror på dette. Hadde noen andre gjort det så hadde det nok vært greit. Hvis jeg ser en artikkel som kommer med rykter eller påstander rundt ytelsen til Cayman enten det er Anandtech, Guru3D, Tomshardware, xbitlabs, fudzilla eller itavisen så har jeg nå forstått at man ikke skal gi nettadressen til noen på denne tråden før man har kvalitetssikret kildene til artikkelforfatter (selv om kilden ikke er opplyst, og man ikke har mulighet til å etterkontrollere dette). Kan vi ikke bare legge dette bak oss på en positiv måte og ta hverandre i hånden eller hva enn det kalles over veven? Når det gjelder Cayman, så har INGEN lekket performance info vist seg å stemme, alle sites som har postet disse "nyhetene" har kommet med svada. Problemet med FUD er at de alltid legger en negativ spin mot AMD/ATI og nekter å trekke tilbake bevislige faktafeil, pro nV som de er, og når man da veit dette, så skjekker man automatisk beyond3d eller XS-forum før man videreformidler dette til andre forum, i allefall gjør jeg dette.. Så, FUD er altså det laveste man kan gå på stigen når det gjelder nyheter om AMD/ATI, og er det rykter i tillegg, ja da kan man bare ignorere hele siden. Problemet er at en hel haug av andre sider bruker FUD som kilde og videreformidler dette, for så aldri trekke feilene tilbake, nettopp fordi FUD ikke gjør det.. XS og Beyond3D dokumenterte fake slide brukt som kilde i FUD artikkelen lenge før de postet nyheten, dette forteller vel litt om deres kanon research før publisering... Sider som Anandtech eller Guru3D sitter allerede på HD69xx kortene, og er under NDA, så der vil man neppe se noen lekkasjer.... Lenke til kommentar
Blackey Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ja det synd at noen lager dokumenter med falske opplysninger. Alt for mange journalister som kutter svingene, dropper å sjekke primærkilden og bare skriver av en annen nyhetsmelding. Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 er ikke sikkert 6950 blir vedlidg mye dyrere men.... Ubekreftet 11.12 hos netshop betyr at han garantert rekker og få prisen på 6950 før de sender kortet Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Da var dette bestilt! Bare håper jeg får det før jul! Tenker å bestille dette kortet selv, et par hundrelapper ekstra for et tilnærmet lydløst kort frister! Men jeg synes det er litt rart at ingen har gitt ut review av MSI's HD6870 FrozrII-versjon enda, jeg fant i hvert fall kun feedback-taben til produktet på newegg's sider. Jeg ser at både Netshop, Microplex og PS har ubekreftede leveringsdatoer i begynnelsen av neste uke, så vi får se hva som skjer. Lenke til kommentar
Albatraum Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) http://www.hardwareheaven.com/reviews/1077/pg2/xfx-radeon-6850-black-edition-dual-fans-review-the-card.html Endret 10. desember 2010 av Albatraum Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Nå er jeg litt forvirret, ifølge denne tråden så trenger man fremdeles en ekstra (separat) adapter for å benytte skjerm nr 3 (på 68xx riktignok). Noen som vet? http://forums.amd.com/game/messageview.cfm?catid=260&threadid=143444 Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Nå er jeg litt forvirret, ifølge denne tråden så trenger man fremdeles en ekstra (separat) adapter for å benytte skjerm nr 3 (på 68xx riktignok). Noen som vet? http://forums.amd.com/game/messageview.cfm?catid=260&threadid=143444 Med mindre skjerm nr. 3 har en displayport inngang må du ha en aktiv adapter som konverterer signalet fra DP til DVI eller HDMI. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 MSI R6970-2PM2D2GD5 ATI 2048MB VGA Card MSI R6970-2PM2D2GD5 ATI 2048MB GDDR5 DVI-I 256bit PCI-E2.0 DX11 ATX VGA Card kr. 3 941,- Litt mere enn jeg hadde håpet på, men enda værre Forventet: 28.12.2010 https://www.abbo.no/abbo/default.asp?page=vare&ProdusentID=R6970%2D2PM2D2GD5&ref=Prisguide.no&utm_source=Prisguide.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=R6970%2D2PM2D2GD5 Lenke til kommentar
Dr.Satan Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 tja, yter vel bra da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå