Theo343 Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Ang skrivefeil: Det var med et blunk i øyet (altså ikke en kritikk). Ang synsing: Ja er klar over at det er synsing du gjør, men skrivemåten i den ene setningen gir uttrykk for at du eksplisitt sier at ytelsen ligger innenfor det avgrensede området du tegner og at dette ikke fremlegges som synsing men viten. Hvor får jeg det fra?: Heng han ikkje, skån han! Heng han, ikkje skån han! Kommafeilen som fikk fangen hengt Den ene setningen tatt ut av sammenhengen som muligens kan tolkes såvidt i den retningen du her antyder skal alikevel godt gjøres å tegne bildet du forsøker å fremstille. Forøvrig begynner denne 1. klasse mimringen fra 70-tallet å bli noe langdryg. Ellers kunne det vært artig å møtt på deg i ditt daglige virke. Endret 8. desember 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Blackey Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Ballen er lagt død, og det hele glemt. Mitt daglige virke ligger langt fra hardware/software på dette nivået. Kanskje du støter på meg innenfor økonomi og jus en gang hvis du har en vane for å kjøper tjenester i den bransjen. "Verden er ikke stor, men Norge er faktisk mindre" sa nevøen min etter å ha overhørt en samtale. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 7 dager igjen! Lenke til kommentar
Blackey Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 http://www.fudzilla.com/games/item/21128-radeon-hd-6970-is-10-20-faster-than-gtx-480 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Er Fudzilla en god kilde for fakta eller rykte? Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) http://www.fudzilla.com/games/item/21128-radeon-hd-6970-is-10-20-faster-than-gtx-480 Hva er det egentlig folkene på Fudzilla røyker for noe? Jeg siterer: When we compare our own GTX 480 results and add 20 percent on top of that it turns that Cayman XT loses to both GTX 570 and especially GTX 580. De fleste som har lest et par anmeldelser er klar over at GTX 480 er nesten akkurat like rask som GTX 570 og GTX 580 er omtrent 15% raskere. Fin oppsummering her. Så hvis HD 6970 er 15-20% raskere enn GTX 480 kommer dette til å bli veldig jevnt med GTX 580. EDIT: @Greddi: Fakta? Nei. Rykte? Kanskje. Mye av det de skriver er nok bare tull, men noen ganger sitter de nok på faktisk innsideinfo. Endret 8. desember 2010 av Dauemannen Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Synd det ikke er 10-20% raskere enn 580 da There might be some cases where Radeon HD 6970 will be able to beat the GTX 580, but the first impression is that Nvidia should end up slightly faster in most games Lenke til kommentar
Dr.Satan Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Er Fudzilla en god kilde for fakta eller rykte? Det er som oftest ikke blitt kvalifisert til status som rykter en gang, og mer enn halvparten av tiden dem skriver om et eller annet så har dem ikke kilder. Mesteparten av artikkelene deres om fremtidige lanseringer etc. er sikkert bare masse piss dem har satt og kokt ihop. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 en genrell økning på 15% er det vanlige (det er få unntak)i kort av samme klasse. nVidia trenge uansett og få en bra serie nå, så alt er flott. Trolig var det ikke manko på en del som utsatte AMD release, jeg tror de måtte skvise litt ekstra ut av kortene for å kunne konkurere med 580gtx før release (ved evnt høyere klokk via bios oppdatering) Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Vanskelige valg komer nå snart, 6870, 6970/6950 eller gtx 570... Håper på noe benching av 6970/6950 snart. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Ikke så vansklig egentlig, kommer an på hvor mye penger du gidder å legge i dette samt om du har hw til å backeup skjermkortet. Om du skal velge midrange sitter du stort sett igjen med to valg 570 eller 6950 - Du har med 1 High end kort, går du ditt har du 580 eller 6970 eller et 6990 om du har ende flere kr å bli kvitt på hardware. Endret 8. desember 2010 av simalarion Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg trenger tre skjermer, ellers hadde jeg godt mulig slått til på GTX 580. Nå er man vel ikke garantert dette på 69xx, men muligheten er ihvertfall der så lenge det ikke er avkreftet. Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Må si jeg blir veldig betenkt på utalelser om at AMD skulle være overrasket over ytelsen til 580 som bare har 15% mer ytelse over 480 som kom for 7mnd siden,det er jo ikke all verdens og det må de jo ha forventet Lenke til kommentar
DubiousCow Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 At kortet er billigere veier opp for mye. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg trenger tre skjermer, ellers hadde jeg godt mulig slått til på GTX 580. Nå er man vel ikke garantert dette på 69xx, men muligheten er ihvertfall der så lenge det ikke er avkreftet. Med tanke på at 68xx har Eyefinity og hvordan AMD satser på dette vil jeg si det er mer eller mindre garantert at 69xx også vil ha det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 At kortet er billigere veier opp for mye. Yupp, hvis kortet ligger rett under slik som 5870 gjorde med 480 og fin pris så er det nok til å bli en vinner hvis man ser på ytelse og pris. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg kjenner at klikkefingeren klør og vil trykke kjøp på gtx 580 Klare rett og slett og ikke å vente. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 pøh, unnskyldning 7 dager igjen, og lønner seg og se pris\ytelse på 6970\6950 mener nå jeg før man tar et valg. Klør som en gal selv...gjort siden 5870 kortene mine ble solgt Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 SOPPEN:hvilket kort bruker du nå? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) 5770 :!: Får spilt bc2 og mw2 da.... Men holdbart...absolutt ikke, jeg er grafikkhore deluxe Endret 8. desember 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå