Gå til innhold

Den offisielle 6xxx tråden, med link til drivere og prisguide

Goodall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med all denne skrivingen om at "Det loves at 580 er det 480 skulle vært" så burde man nesten fått en god tradein pris på 480 mot 580 kort. Jeg heller mer mot 6970 som neste kort så får man hvordan det blir.

580 er nok produktet Nvidia hadde sett for seg at 480 skulle bli, men møtte nok mer problemer enn først antatt.

Videre ser jeg ikke noen fordeler for Nvidia å gi trade-in på 480 på nåværende tidspunkt. Et slikt trekk vil være en kortsiktig "nødløsning". Konkurranseforholdet er ikke på dette nivået enda, og det er nok en tungtveiende faktor i en slik beslutning.

For meg må 6970 yte en del bedre enn 580 for å kjøpe dette kortet ved release.

CUDA og PhysX er en fin pynt på toppen av kaken, og risikoen for driverrelaterte problemer anses høyere for 6970 enn for 580. Kan jo selvsagt vente noen mnd etter slipp for å få et bedre bilde av hvilke utfordringer slektskapet til HD 5xxx serien har brakt med seg. (Evt. nye som har dukket opp)

Endret av Blackey
Lenke til kommentar

Ja....veldig intligent sagt :!:

Personlig og flere jeg vet vil se hva 6970 klarer før man kjøper 2 kort ;)

Veldig intelligent å feilstave intelligent :tease:

Sorry, bare måtte. Jeg er litt spent på hvordan dette går. Hvis de ikke får laget nok til en skikkelig hard launch i tide, vil de gi ut kortet vel vitende om at veldig få faktisk får tak i det, eller vil de lage en skikkelig hard launch over nyttår? Eller er alt i rute, og det er godt med kort i butikkhyllene den 13.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...