Gå til innhold

Den offisielle 6xxx tråden, med link til drivere og prisguide


Goodall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folkens! Driver å setter sammen et bygg som er basert på Black Refinery, men lurer litt på om jeg skal erstatte 460'en med en 6870 -- hva synes dere? Verdt de ekstra kronene?

 

Får ikke satt inn linker i forumet her, så får bare gi dem her nede:

 

460 kortet: https://www.abbo.no/abbo/default.asp?page=vare&ProdusentID=GV-N460OC-768I&ref=Prisguide.no&utm_source=Prisguide.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=GV-N460OC-768I

 

6870 kortet: https://www.abbo.no/abbo/default.asp?page=vare&ProdusentID=GV-R687D5-1GD-B&ref=Prisguide.no&utm_source=Prisguide.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=GV-R687D5-1GD-B

Lenke til kommentar
Hold ut og tenk som meg....."kjøper det kortet som er best når 6970 kommer"

 

Tenker sånn jeg, men liker ikke de utsettelsene som er. frykter alkohol konsumet blir og stige :)

 

 

MEN har scannet tester ser jo at 6850 i CF (for og bruke mitt favoruitt-utrykk) gruser gtx 580, scroll igjennom test hos guru3d og sammenlign. HER

 

Og det må gjenntas, 6850 cf fås for 2700,- og billigste kort er fra sapphire som er det beste out of the box kort jeg har fått noen gang. riktig nok fra pixmania, men uansett

 

http://old.prisguide.no/product.php?productId=142609&cat_id=30

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar

ja, det gjør du;)

 

Hold ut og tenk som meg....."kjøper det kortet som er best når 6970 kommer"

Ellers så må du stresse med og selge det kortet du kjøper nå eller du kjøper begge hvis du har råd:P

 

 

Det sies fra "deapthroat" at HD6970 ligger helt opptil HD6870 i crossfire når det gjelder ytelse, og da skulle man vel være rimelig sikker på at HD6970 kommer til å bli kanonbra, HD6870 i CF slår jo ofte 2xHD5870.....

Lenke til kommentar

Komponentbrist kan orsaka försening av Radeon HD 69xx,håper dette ikke stemmer :mad: VIL ha 6970 under juletreet :D

 

Sweclockers:Radeon HD 6970 och HD 6950 släpps inte den 22 november. AMD bekräftar uppgifterna om förseningar och anger att grafikkorten dröjer till månaden därpå. I den nya planeringen framgår det att Cayman släpps vecka 50, det vill säga någon gång i perioden 13–19 december.:(

 

Dudeson:

Blir garantert ren papplansering fra Nvidia for å stikke kjepper i hjulene til AMD (om GTX 580)

 

Fra Nvidia tråden (Deilig med fanboys)

Endret av fflex
Lenke til kommentar

Fra Nvidia tråden: (Deilig med fanboys)

 

Dudeson:

Blir garantert ren papplansering fra Nvidia for å stikke kjepper i hjulene til AMD (om GTX 580)

 

Det der ^ blir for dumt. Newegg, som er den største aktøren over dammen og dermed får størsteparten av kortene, har flust av kort på lager.

 

 

Prior to the actual launch of the GTX 580, we were concerned about what the availability would be like. With NVIDIA engaging in such a quick development cycle for GF110 and being unwilling to discuss launch quantities, we didn’t think they could do it. We’re glad to report that we were wrong, and the GTX 580 has been in steady supply since the launch yesterday morning. Kudos to NVIDIA for proving us wrong here and hitting a hard launch – it’s the kind of action that helps to make up for the drawn out launch of the GTX 480 and GTX 470.

 

http://www.anandtech.com/show/4012/nvidias-geforce-gtx-580-the-sli-update

 

 

 

Personlig tror jeg at GTX580 blir forbikjørt av Cayman XT, det blir spennende å se hva som skjer.

 

 

Forresten; papirlansering.

Lenke til kommentar

Mulig du misforsto meg litt Lch. Quota kun Dudeson her.

 

Virker som en slags trend å elske AMD, og Nvidia er kun en stor stygg grisk pengemaskin som lurer forbrukerne sine. Mistet telling på hvor mange som anbefalte HD5770/HD5830 fremfor GTX 460 her på forumet, fordi de hadde bestemt seg for at AMD ga mest for pengene - mens faktum var noe helt annet. Alle vil tjene mest mulig penger her, og verken AMD eller Nvidia er drevet av idealister.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...