Gå til innhold

Den offisielle 6xxx tråden, med link til drivere og prisguide


Goodall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tolker jeg det riktig at 6950 og 6970 vil komme i 2010 mens det er 6990 som kommer i 2011?

Slik jeg tolker det også. Ubekreftede rykter* jeg har hørt sier at den ikke er langt unna.

 

*jeg hørte det fra tanta til naboen til bikkja til søstra til en som kjenner en som jobber i pakkeavdelingen på en taiwanesisk webshop.

Lenke til kommentar

Dette blir veldig spennende. Jeg er faktisk imponert over 580, hvis man sammenlikner det med de andre single-chip kortene inkludert 5870 så er ytelsesøkningen betydelig. Og siden de fleste entusiaster (kun få av disse er "ultra-entusiaster") holder seg til et kort og en chip, så har NVidia faktisk levert varene og vel så det. Det spørs bare hva AMD klarer å komme med. Det har tross alt gått over 1 år så de burde kunne klare å matche, men vi får se...

Lenke til kommentar

Blir nok noen sånne "njus" iløpet av et par dager, og de som beit på FUD's ryktespredning ender opp med noe slikt: Delayed bad yields, delayed bad mos, delayed etc., ops not delayed. Seriøse folk...

 

Noen Chiphell njus: http://translate.google.no/translate?js=n&prev=_t&hl=no&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=zh-CN&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.chiphell.com%2Fthread-137198-1-1.html&act=url

 

1920sp sier de, da var vel 1536sp enten 6950 eller mer skittkasting, launch on schedule der også...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir nok noen sånne "njus" iløpet av et par dager, og de som beit på FUD's ryktespredning ender opp med noe slikt: Delayed bad yields, delayed bad mos, delayed etc., ops not delayed. Seriøse folk...

 

Noen Chiphell njus: http://translate.google.no/translate?js=n&prev=_t&hl=no&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=zh-CN&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.chiphell.com%2Fthread-137198-1-1.html&act=url

 

1920sp sier de, da var vel 1536sp enten 6950 eller mer skittkasting, launch on schedule der også...

 

Enig i det. Dem hadde hvert fall kilde til en forandring på den siste "artikkelen" der dem hevdet at Cayman var forsinket og hadde problemer etc. Lulz

Lenke til kommentar

GTX580 yter noe bedre enn 5870, så jeg vil tro 6970 kommer til å gå forbi GTX580.

 

6870 i crossfire yter jo bedre enn GTX580 og er samtidig billigere.

 

 

Men som han sa så er det flere av oss som vegrer oss imot Crossfire / SLI / Dual-GPU løsninger så fremt til det lar seg gjøre..Har vært igjennom så mye forskjellige de siste årene, alt fra HD3870 x2, til 2x HD5870 til GTX295 og 2x GTX285 og det er så mye rart med alle disse løsningene, du er mye mer driveravhengig og avhengig av spill som skalerer bra osv.. For ikke å snakke om at jeg flere ganger har opplevd lilla / rosa striper som plutselig krysser skjermen helt ut av det blå? Det skjer helt random, og det skjer ikke så alt for ofte og det er der bare i noen sekunder men likefult irriterende.Så for meg var GTX580 som sendt fra oven, nå kan jeg spille samtlige spill på markedet på 2560x1440 @ 4 AA med mer enn god nok ytelse, samtidig som vifta ikke høres ut som en liten støvsuger lengre!Veldig spent på HD6970 og hva det kan bringe, men HD6990 holder jeg meg langt unna uansett :)

Lenke til kommentar

Har hatt 2 kort i flere sesonger nå og aldri slitt stort med det, men den delen varierer jo fra pc til pc.

Så har man den delen om å finne best driver osv., har man ikke lyst til og gjøre det så er ikke mer enn 1 kort noe for den personen.

 

Men jeg har null problemer om å anbefale 2 kort, skal ha det denne gangen også:)

 

Uansett så er det bra du har fått noe som ikke gjør deg tullete Ram:)

 

Noe som uansett pc-problemer gjør til slutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...