Gå til innhold

Den offisielle 6xxx tråden, med link til drivere og prisguide

Goodall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Blanding av kort mellom serier funker ikkje.

Må vere av samme serie 5000 eller 6000 amd eller 400 eller 500 for Nvidia osv.

Ja, og om det hadde gått, hadde vel 7970 blitt skalert ned til et 6970 uansett, så rimelig pointless imo (da kan enn like greit kjøpe et billigere 6970).

Lenke til kommentar

Hadde det gått så hadde man holdt tilbake 7970 så det holdt( som IT-Henrik waits for nobody sa ).

Blir til og beholde mine 2x6970 en stund til ja.

Jeg likte ytelsen til 7970, men prisen det blir for og bytte ser jeg ikke på som nødvendig ennå :tease:

Og prisen kommer sikkert til og gå ned litt etterhvert, vil også se hvordan 7950\7990 blir.

Theo: Enig i den ja :thumbup:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Takker Turbo :love:

Blir bra med 2x7970 :thumbup:

Hvilken drivere syns de med 2x6970 fungerer best nå om dagen? :)

HEEEIA Soppen, velkommen tilbake.. har savnet deg :blush:

For tiden spiller jeg bare bf3 og bruker siste driver, har ikke merket store forskjeller på de siste par driverne. Sikkert andre som kan komme med mer utfyllende svar ;)

edit: meget mulig at jeg hopper over denne generasjonen og satser på tri eller quadfire 69xx, blir sikkert endel 69xx å finne på bruktmarkedet etterhvert :D

Endret av Kent -amdme-
Lenke til kommentar

Var det slik at med ett "ASUS HD 6870 Direct Cu" så kan jeg ikke kjøre 3 inviduelle skjermer?

Oppsettet mitt i dag er 2xDvi, men håper på å kunne kjøre 2xDvi + 1 displayport-> HDMI, så sant dette kan la seg gjøre.

Noen som vet om drivere til 6870 som er STABILE når det gjelder BF 3, mine kræsjer nesten 24/7.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...