Iceman22 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Jeg kjører ett ASUS HD 6870 Direct Cu og driverne slutter å fungere non-stop :S Noen som vet om noen gode og stabile drivere til dette kortet? Spiller BF3 hovedsaklig. Heisann. Selv har jeg 2stk HD5870 i CFX,overklokker jeg disse så klikker BF3 rimelig kjapt. Fjerner jeg overklokking på skjermkort(ene) virker alt som det skal. Har du crossfire må du deaktivere ULPS i windows før du overklokker, ellers blir det bare problemer. Her er hvordan, dette må gjøres hver gang man reinstallerer drivere. http://www.overclock.net/t/667144/crossfire-disabling-ulps Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 For 5 serie korta, men ikkje 6 serie korta. Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Jeg kjører ett ASUS HD 6870 Direct Cu og driverne slutter å fungere non-stop :S Noen som vet om noen gode og stabile drivere til dette kortet? Spiller BF3 hovedsaklig. Heisann. Selv har jeg 2stk HD5870 i CFX,overklokker jeg disse så klikker BF3 rimelig kjapt. Fjerner jeg overklokking på skjermkort(ene) virker alt som det skal. Har du crossfire må du deaktivere ULPS i windows før du overklokker, ellers blir det bare problemer. Her er hvordan, dette må gjøres hver gang man reinstallerer drivere. http://www.overclock.net/t/667144/crossfire-disabling-ulps Fant ut hva det var..det ene vapor-x kortet er fabrikk-OC(875/1250. 1.163V). Den hadde annen spenning enn det andre kortet har,justerte det og da virket det. EDIT: Testet ut Sapphire-TRIXX. https://www.sapphireselectclub.com/ssc/TriXX/TriXX.aspx Tror det går ann å deaktivere ULPS med den. Den forteller i hvertfall om den er aktiv eller ikke. Endret 3. januar 2012 av jetzbullet Lenke til kommentar
Balli Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 noen som vil ta på seg ansvaret og lage en slik her tråd til 7xxx serien? for lat til å gjøre det selv :!: Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) noen som vil ta på seg ansvaret og lage en slik her tråd til 7xxx serien? for lat til å gjøre det selv :!: Skjer nok skal du se Må bare få tak i kortet først Endret 3. januar 2012 av arni90 Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hvis noen har et HD6990 de vil selge etterhvert vær snill å send meg en PM Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) arni: Ser frem til tråden. Personlig skuffet over at AMD drøyer 7950 med 3-4 uker men nå ønsker de nok å selge flest mulig 7970 til entusiastene først så det er forståelig. Endret 4. januar 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 det er 7970 kort forresten, mer bilder her: ttl 4x7970 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Luft bilde... Pfft... Dette er noe å drolle etter http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?278155-Quad-Seventy-Nine-Seventy 2 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Wantwantwantwant Synd de ikke klarte å presse 100K GPU i Vantage, men det skjer vel i løpet av denne måneden. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 7970 på newegg 550$, det betyr ca 4000 kr i Norge hvis man sammenligner mot 580s priser. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 ASUS HD7970-3GD5-3DI2S In Stock, limit 10 per costumer.. Men når dukker det opp på komplett Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) ASUS HD7970-3GD5-3DI2S In Stock, limit 10 per costumer.. Men når dukker det opp på komplett http://www.komplett.no/k/feed.aspx?cataloged F5F5F5F5 Nå mistenker jeg at de ikke kommer ut for salg før på morrakvisten da. Endret 8. januar 2012 av arni90 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Dukker antageligvis ikke opp før tidlig imorgen nei, har en liten følelse av det. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 de skrev på facebook veggen dems at det kom i morgen, ikke i natt. jeg får lønning i morgen, dette kan ikke være tilfeldig. :!: Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Det har virkelig gått unna med 7970 kort på komplett idag, jeg har fulgt med litt, og det er minst 130 kort som har gått, å det raser stadig nedover. Er det kun komplett som faktisk hadde 7970 på lager? Selv ble det 2 stk MSI 7970 på meg, galskapen lenge leve Endret 9. januar 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Det har virkelig gått unna med 7970 kort på komplett idag, jeg har fulgt med litt, og det er minst 130 kort som har gått, å det raser stadig nedover. Er det kun komplett som faktisk hadde 7970 på lager? Selv ble det 2 stk MSI 7970 på meg, galskapen lenge leve Dustin hadde en del inne, nå er det bare et til 5200 kr igjen. Kortet selger vanvittig bra til tross for prisen. Kjøpte et 7970 selv. Da er det bare å vente på at vannblokker kommer ut og gjerne testet. Så er jeg forhåpentligvis "ferdig" for en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå