Gå til innhold

Den offisielle 6xxx tråden, med link til drivere og prisguide

Goodall

Anbefalte innlegg

Det er vistnok ikke tempen som blir unormalt høy, men derimot støyen.. Har du greit og luftig kabinett, så kan vel denne støyen reduseres. Ingen "voksne" har delt sine erfaringer ennå, så kan tenkes du blir den første :thumbup:

NetShop har forøvrig 100+ på leverandørlager m. ca. 3 dagers leveringstid, så da er det ikke lenge før du har det i dine klamme never :new_woot:

Venter på XFX kortet siden jeg fikk 6990-en som en erstatning for et defekt XFX 5970 (og et mindre mellomlegg).

Støy skal jeg kunne klare, bruker kun headset som gjør at jeg ikke vil høre det uansett, er bare redd for at det er en risk for at kortet ryker siden BIOS-switchen = brudd på garanti.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vistnok ikke tempen som blir unormalt høy, men derimot støyen.. Har du greit og luftig kabinett, så kan vel denne støyen reduseres. Ingen "voksne" har delt sine erfaringer ennå, så kan tenkes du blir den første :thumbup:

NetShop har forøvrig 100+ på leverandørlager m. ca. 3 dagers leveringstid, så da er det ikke lenge før du har det i dine klamme never :new_woot:

Venter på XFX kortet siden jeg fikk 6990-en som en erstatning for et defekt XFX 5970 (og et mindre mellomlegg).

Støy skal jeg kunne klare, bruker kun headset som gjør at jeg ikke vil høre det uansett, er bare redd for at det er en risk for at kortet ryker siden BIOS-switchen = brudd på garanti.

Flaks :D

Lenke til kommentar

Fikk du Gigabyte kortene fra netshop? Venter på mitt XFX fra netshop men om det er mulig bytter jeg bestillingen til Gigabyte. XFX leveringsdato går lenger og lenger fram. :p

Edit: Nvm, har visst sett for meg ting nå. :p

Endret av Andeby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...