Gå til innhold

Den offisielle 6xxx tråden, med link til drivere og prisguide

Goodall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare legge til at når du skal bytte kjøler, så er det én spesiell ting som er utrolig viktig:

Glem for all del ike plastikk/gummi-foringene mellom skrue/blokk og kort.

Gikk nemlig i den fella selv da jeg byttet min første kjøler. Burde være åpenbart, men den gang ei. Resulterte i totalhavari.

Hva rensin angår, så fungerer rødsprit utmerket. Dette er både billig og effektivt. Hold deg dog langt unna navnbroren whitesprit, da denne inneholder fett, og vil gjøre alt mye verre.

Endret av Habitats
Lenke til kommentar

Har fått litt problemer med mitt HD6950; det klarer ikke å våkne opp fra hvilemodus. Har skjedd 3-4 ganger nå, PC'en spinner opp igjen, men ikke noe bildet på skjermen. Hadde ingen problemer med dette på GTX470-kortene jeg hadde før. Noen som har opplevd det samme? Sitter å leter litt på nettet, men det er litt halvhjerta. Får lete mer på jobb i morgen :)

Lenke til kommentar

Bare ikke bruk tidligere driversweeper enn 2.8.5, de fjerner filer som systemet er avhengig av og SP1 win7 nekter å la seg installere uten tunge inngrep, for de som vil legge denne inn da...

@DuraN:

Har du flere skjermer koblet til?

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

Ta vare på backup mappen fra den eldre versjonen evnt. bare oppdater over den gamle, for 2.8.5 eller nyere kan returnere disse Filerepository og Winsxs folders og filer. Restore alt som ligger i C:\Windows\winsxs\* og C:\Windows\system32\driverstore\filerepository\*.

Det er mulig man må ta eierskap over disse mappene, men det er kan man komme tilbake til om det ikke funker med restore..

Lenke til kommentar

Bare ikke bruk tidligere driversweeper enn 2.8.5, de fjerner filer som systemet er avhengig av og SP1 win7 nekter å la seg installere uten tunge inngrep, for de som vil legge denne inn da...

@DuraN:

Har du flere skjermer koblet til?

Har prøvd flere drivere samt 2 forskjellige BIOS'er. Ja jeg har 2 skjermer, men det hadde jeg også på GTX470. Har funnet en del tråder der folk har fått nye kort og ting har fungert utmerket. Godt mulig jeg har et mandagskort (typisk meg).

EDIT: Gidder ikke styre med det, ser ut som det er en RMA sak hos de jeg fant på nettet. Bestilte opp et Gigabyte GTX570 OC, så betaler jeg mellomlegget.

Endret av DuraN
Lenke til kommentar

Jepp, håper denne prisen brenner seg litt inn for dem som troddet ATI var "snille" med de lave prisene sine tidligere (når de ikke strakk helt til med ytelsen), når markedet tillater det havner de i takhøyden de også. Its all abaut the money, its al baut the dom dum domme di domm (selvvasgt)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Lå på noe av det samma alà 6990 gjorde det ikke? (ifølge den dustinhome prisen som ble postet her om dagen, husker ikke tallet)

Den prisen jeg husker(som ble postet) var vel på 6500,- ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...