mosle Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Ser etter en god tv, helst led, og godt bilde, så jeg spør noen av dere vise Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Kan jeg spørre hva du skal bruke den til? Denne så jeg på elkjøp Megastore Lørenskog i går til 19999,-, men av en eller annen grunn er den priset til 20750,- på nettet :S Det er riktig nok plasma men det har feid all annen konkurranse av banen. Bare les her. (klikke på bildene for hele anmeldelsen) Teknofil.no - "Alt i alt er dette en knallbra flatskjerm fra Panasonic" Lydogbilde.no - "Panasonic 50VT20 er den beste 3D-skjermen vi har sett til nå, i tillegg til at den gir førsteklasses bildekvalitet på vanlig 2D-materiale" Hjemmkino.no - "Rett og slett konge TV. På mange måter kommer denne skjermen fra Panasonic til å bli den skjermen som de andre måler seg mot" Dinside.no - "bildekvaliteten oppleves som svært god nesten uavhengig av hva du ser på" Flatpanels.dk - "Med Pioneer KURO ude af billedet (det kan ikke længere købes i butikker), må det være rimeligt at udnævne VT20 som det bedste Tv på markedet i dag Nå driver jeg god reklame for Panasonic her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå