Habahaba54651 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 To ting: Jeg lurer på om det går ann å koble lyden fra pc til stereoanlegg ved hjelp av vanlig headsetinngang(3,5 mm jack jack) fra pcen og til auxinngang på stereoen(rød og hvit inngang på den) ? Og hvis det går, så vil jeg gjerne ha en link til en god og solid (helst billig) kabel som gjør denne jobben. takker for hjelp Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Clas Ohlson har alltid sånne ting. Koster sikkert ikke mer enn en 50-lapp. Og ja det funker. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Ja det går, men husk at du får 2 voluminnstillinger, både på pc og forsterker. Antar du med AUX mener RCA Phono kontakter (rød og hvit) Clasern har det du trenger: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=53267468 Endret 20. juli 2010 av Thorsen Lenke til kommentar
Habahaba54651 Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 haha, så ufattelig enkelt, nesten litt skuffa over meg selv her nå. tusen takk for kjapt svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå