Tom-Stian Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hei, kan ikke se noen andre tråder som kan hjelpe meg med dette så jeg åpner en selv. Jeg skal da i lamme 3 andre kompisser på en en ukers tur til Tyrkia i august. To av dem er 18, mens jeg og en annen er bare 17 enda. Så kommer spørsmålet, hva er greia med den foreldretillatelse for å dra utenlands? Har lest at den kan være skriftelig, sendt på mail og diverse, alt forvirrer meg! Står ikke en plass på nettet steg for steg hvordan det kan gjøres : D Er det nokk at foreldra mine skriver på et ark at " ********** Har vår tillatelse til åå dra til Tyrkia den 1 august 2010" osv osv? Kan noen steg for steg forklare hva som skal til for at jeg lovlig kan dra utenlands? Lenke til kommentar
Tom-Stian Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Important notice! Jeg leser på siden fra der vi bestilte at "Reisende under 18 år må fremlegge skriftelig tillatelse fra foresatte ved bestilling av reise" Vi har jo bestilt og betalt reisen : o Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 At dere har bestilt og betalt holder ikke, 17-åringen kan likevel bli stoppet på flyplassen. Eksempel på hvordan den kan se ut: http://files.ving.no/files/SiteID3/PdfGuide/Fullmakt_under_18_ar.pdf?v=1 Lenke til kommentar
Tom-Stian Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 høhø, ringte inn til reiseselskapet nå, vi må fylle ut et skjema fra deres side og enten sende det inn på mail eller fakse, ser helt greit ut,,... Kan vel si at tråden stenges : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå