Gå til innhold

Registry Booster fra Uniblue

Anbefalte innlegg

Kom over dette programmet på aftenposten.no idag. Trodde det var gratis så jeg lastet ned. Er et program som skal finne alle feil på maskinen din som kan være årsaker til at den går tregt osv. Programmet så riktig så fint og flott ut og fant hele 1190 systemrelaterte feil og 281 brukerrelaterte. Trodde som sagt dette var gratis og trykket fiks feil og da sto det at man må kjøpe programmet for å fjerne feilene. Prisen er 24,95 euro.

Er dette noe å kjøpe eller er det bare vås? Jeg har avg antivirus og ad aware også.

Her er link til programmet

http://www.liutilities.com/products/campaigns/rbtrial/adv/aftenposten/mpu2/?reg=0&err=1471&fix=0

Håper dere kan svare en lite programvarekyndig jente. :)

Har ikke noe lyst å risikere å bli lurt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe vits å kjøpe noen slaks register fikser, de gjør ikke dataen din mer stabil eller raskere. Du bør bare bruke register fikser vis du får opp feilmeldininger eller noe slikt. Men vis du vil bruker register fikser bruk heller CCleaner da ,det er gratis og mye sikkerer at du ikke får flere problemer etter å ha kjørt den. Husk det programmet som finner flest feil er ikke alltid best, men det kan gjør at du bare får flere feil. Register fiksere kan faktisk ødelegge dataen din som jeg har sagt ,ikke bruk det vis det ikke er nødvendig. Vis du ikke tror på meg så kan jeg si at jeg har faktisk krasjet dataen min før ved bruk av register fikser.

Endret av Atiks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...