Niinja47 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hei.. Jeg leter etter et par Medieval FPS slike som Mount and Blade. Vet dere om noen som er brae? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Vil anbefale The elderscrolls serien, The witcher og Ego Draconis II er flotte spill. Endret 21. juli 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
Niinja47 Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Når jeg sa Medieval FPS mente jeg realistiske. Den eneste som stemte var The Elder Scrolls serien. Jeg skal prøve å få spilt det. Kjenner dere noen andre? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Pirate, Viking and Knigts er en gratis source mod. Ganske morro egentlig. Også har vi jo Age of Chivalery Lenke til kommentar
Niinja47 Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Hva er Pirate, viking and knights source mod til? Mount&Blade Warband? Jeg likte dessverre ikke Age of Chivalry så mye etter å ha sett på gameplay videos. Jeg ser også etter 3rd person, etter å ha merket at Mount&Blade WarBand er 3rd Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hva er Pirate, viking and knights source mod til? Mount&Blade Warband? Jeg likte dessverre ikke Age of Chivalry så mye etter å ha sett på gameplay videos. Jeg ser også etter 3rd person, etter å ha merket at Mount&Blade WarBand er 3rd Pirate Vikings and Knights er en mod som funker til alle Valves Source spill. (HL2, CSS, TF2 osv.) Mount and Blade kan også spilles som FPS ved å trykke på r tror jeg det var. Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Pirate, Viking and Knigts er en gratis source mod. Ganske morro egentlig. Også har vi jo Age of Chivalery Age of chivalry er morro Helt som Counter-Strike(samme engine som source), bare at du slåss i middelalderen i stedet. Sverd, bue, you name it. Det blir også bare enda morsommere å spille LAN med venner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå