Gå til innhold

Spørsmål om Steams spill-statistikk (ant.timer)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville ikke stolt 100% på det som står oppgitt. Det står jeg har spilt Max Payne i 105,3 timer, men spillet ville ikke en gang starte på maskinen min.

Uansett, ifølge denne tråden (og de trådene det linkes videre til) i Steam-forumet startet de å føre statistikk rundt midten av mars 2009.

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke stolt 100% på det som står oppgitt. Det står jeg har spilt Max Payne i 105,3 timer, men spillet ville ikke en gang starte på maskinen min.

Uansett, ifølge denne tråden (og de trådene det linkes videre til) i Steam-forumet startet de å føre statistikk rundt midten av mars 2009.

Da har du prøvd og starte spillet i 105 timer da :tease:

Joke :p

Men nei, ikke stol helt på disse steam greiene... Jeg har 700 timer på cod4, men inne på stats siden står det kun 4 dager og 3 timer elns..

Lenke til kommentar

Ja, nei. Jeg vet ikke helt. Om det var fra 2009 virker det helt usansynelig. Men jeg har hatt spillet siden 2006, og da virker statistikken mer sansynelig.

Men, det har seg som så at noen venner mener at de ikke har ført statistikk siden 2006, og derfor var det jeg lurte på om jeg muligens hadde ENDA flere timer.

Det er jo tross alt snakk om hundre dager, som ikke er akkurat så presis (ettersom de teller om spillet er 'overlay').

Endret av Bartin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...