Larsenio Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Heisann, dette gjelder min Pentax K10d som jeg kjøpte over nett fra USA i November`08. Lyset i LCD-skjermen på oversiden av kameraet som aktiveres ved behov (grønt baklys for visning av lukker/blender/ISO/Eksp.kompensasjon) virker ikke lengre. Regner ikke med jeg kommer til å sende kameraet inn tilbake til USA -om der er garanti enda?- (Takket ikke ja til utvidet garanti e.l som mange tilbyr "der borte") Men er det mulig å bytte dette selv/sende inn i Norge en plass? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Mulig Fovi kan hjelpe deg? Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Takk for tipset, har sendt en mail til dem. Så får jeg høre helt konkret fra fagfolk Tusen takk! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Produkter kjøpt i USA har i utgangspunktet kun et års garanti "pålagt"fabrikantene kan utvide den uspesifisert,men ofte så er det så mange hvis-attere-det-skjer-med-produktet så utgår fabrikkgarantien at man ikke burde belage seg på det. En Amerikansk båtprodusent har i sine utvidete fabrikkgarantier,en klausul som sier at hvis båten har fukt-skader så bortfaller garantien. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Får håpe de kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Oh, well... Føler meg litt flau nå. La inn spørsmålet på Pentaxforums.com også, og jammen kom amerikanerne med løsningen; Jeg har deaktivert lyset i menyene på kameraet. Oh the horror, tenk å være så nooooooob ass :/ Rofl, eller hva enn kidsa sier ! Jaja, man lærer stadig noe nytt, spent på hva svaret fra Fovi blir -om de svarer- (noe jeg strengt tatt nå egentlig håper de ikke gjør) og lurer på hvor jeg skal gjemme meg etter at jeg evt har forklart dem at jeg fant løsningen Har man lært noe nå? Nei antakelig ikke annet enn at jeg har store muligheter med kamerainnstillinger på mitt trofaste , elskede Pentax Takk for hjelpa iallefall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå