0moen0 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 HVA SKAL JEG FINNE PÅ I SOMMERFERIEN? jeg har ikke gjort en dritt i de 4 første ukene av sommerferien! er det noen som har noen gode forslag til hva man kan finne på? jeg bor i utkanten av sentrum på et ganske lite sted. nærmeste venn bor 6km unna, jeg bor mitt i skogen. jeg er heller ikke så veldig populær. noen som har noe tips? VIL IKKE BRUKE RESTEN AV SOMMERFERIEN TIL Å SITTE PÅ RÆVA!! tpf! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Kjøp en veteranbil eller veterantraktor som du kan restaurere! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hva med å trene deg opp til å skru av caps lock. Du kan lage noe eller gå ut og fiske! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Gå på oppdagelsesferden i skogen. Fisk. Fotografer. Plukk blomster til din mor. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Du har jo fått noen tips allerede! Gå på tur/overnattingstur, reis i nærområdet o.l. Reis til utlandet med en venn. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Dra på telttur i det mest øde stedet dere finner og spis kun det dere kan finne eller fange. På en eller annen måte vil det bli en opplevelse dere husker. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Eventuelt send foreldrene dine ut i skogen istedet, og hold en fest. Pleier å være moro. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå