The Janitor Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg har hatt enn hjemmebygd pc i et halvt år nå, og jeg har aldri hatt noen problemer med overheating eller artifacts og denslags. Plutselig en dag slår jeg på pcen og spiller Sof2 (som vanlig) og artifacts popper opp overalt! Jeg får noia og slår av. nå overoppheter den seg når jeg spiller half life!!!! jeg har 4 vifter en på prossesor, skjermkort, en på siden og en i powersupply... Den er 1024ram, 2.0ghzAMD, Geforce 4 Ti 4800 8xagp Aldri hatt problemer med overoppheting før nå... Trenger hjelp plz reply Kjøpte deler på Komplett forresten. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Er det det sommervarmen som plutselig har gjort det tror du? Har du åpnet kabinettet og støvsugd? Lenke til kommentar
The Janitor Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Støvsuge? hmmm... aldri gjort kan prøve det Lenke til kommentar
StianGran Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Ta fra hverandre CPU kjøler støvsug ribba og legg på ny goop + rens alle andre ribber, vifter, filtere som kan være tette Lenke til kommentar
The Janitor Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Hvor får jeg tak i ny goop? i oslo helst... Jeg har støvsuget overalt, tatt ut cpuen og slikt, ikke mye støv. jeg er kansje n00b i klokking men jeg har fortsatt plassert viftene mine taktisk. Lenke til kommentar
StianGran Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 goop får du kjøpt i hvilken som helst Pc butikk nesten. Spør etter kjølepasta :smile: Lenke til kommentar
The Janitor Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Takk så mye wohoo! Hvor ofte må jeg få meg ny kjølepasta? og tror du jeg bør få meg ny vifte, cpuen min kjører på 54 grader celcius om vinteren!!! er det mye? Lenke til kommentar
StianGran Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Det er helt greit hvis den ikke går langt over 60 på load. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå