abandoned Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hei! Fastlegen til faren min har dratt på ferie i 3 uker nå. faren min glemte å få ny medisin før han dro avgårde, er det noe mulighet for at han kan få det av en annen lege? det er smertestillende for ryggproblemer. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Det kommer helt ann på. Hvis det er flere leger på samme kontor så er det ikke noe problem. Hvis det ikke er det, og medisinene er kraftige f.eks A eller B preparater så kommer du til å slite litt/mye. Jeg har selv glemt dette en gang og det er noe jeg aldri kommer til å glemme en gang til da jeg måtte på legevakta annenhver dag i 3 uker for å få det jeg trengte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 En fastlege har alltid en vikar når han har ferie. Er han på et legesenter? Så er det en av de andre legene som stepper inn. Har han en egen praksis kan du sikkert ta direkte med legen for å vite hvor du skal henvende deg videre. Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Det er paralgin forte han trenger, eller pinex forte. Vet ikke om dette er A eller B preparater? Han mente selv at han ikke kunne få det før han er tilbake.. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hei Paralgin Forte og Pinex Forte er B-preparater. Det er ingenting i veien for at en annen lege kan skrive ut dette til din far. Det må ikke være hans fastlege, og om det er andre leger som kjenner din far, burde ikke dette være noe problem. Mvh Dag Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Da prøver vi dette, tusen hjertelig for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå